گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

سبد گل خواستگاری برای یک درخواست عاشقانه

سبد گل خواستگاری

برای بیشتر زوج‌ها روز ولنتاین یکی از رمانتیک‌ترین و شادترین روزهای سال است. آن‌ها در این روز تمام سعی خود را می‌کنند که به بهترین نحو عشق خود را به طرف مقابل خود ثابت کنند. بنابراین تعجبی ندارد اگر خیلی از زوج‌ها در ۱۴ فوریه با یکدیگر نامزد شوند! بهرحال ولنتاین روز عشق است. طبق گفته مجله تایم هر سال در روز ولنتاین در سراسر جهان ۲۲۰ هزار خواستگاری اتفاق می‌افتد. پس سبد گل خواستگاری خود را آماده کنید.

اگر شما می‌خواهید در روز ولنتاین یا هر روز زیبای دیگری از معشوقه‌ی خود خواستگاری کنید، ابتدا باید بدانید که دقیقا چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید. شما می‌توانید این درخواست را بدون هیچ مقدمه و برنامه‌ریزی انجام دهید و یا اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای غافل‌گیری طرف مقابل‌ خود داشته باشید. دومین مورد گزینه‌ی مناسب‌تری خواهد بود، زیرا خواستگاری فقط یک بار اتفاق می‌افتد و باید به زیباترین شیوه‌ی ممکن باشد. گل جز جدایی ناپذیر خواستگاری است و در هر صورت، چه بخواهید غافل‌گیرانه این کار را انجام دهید چه نه! برای خواستگاری رسمی هم شما سبد گل خواستگاری زیبایی نیاز دارید تا همه را تحت تاثیر قرار دهید.

edd041d5306c493008d8a4bf4e6e990f

یک خواستگاری رمانتیک با گل

خانواده‌ی پسر بهتر است در جلسات اول خواستگاری نیز همراه خود گل ببرند، زیرا ممکن است اگر خانواده دختر انتظار آوردن گل را داشته باشند ولی چنین کاری انجام نشود آن را به حساب بی احترامی بگذارند. در نظر داشته باشید که در هر شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اگر در اولین جلسه گل برده شود اثر روانی خوبی روی خانواده دختر خواهد داشت حتی اگر با دختر مورد علاقه‌تان به نتیجه مطلوب نرسید و خواستگاری به سرانجام نرسد.

پس با توجه به صحبت‌های بالا گل‌ها از خواستگاری حذف نشدنی هستند، ولی این به این معنی نیست که همیشه باید به یک شیوه از آن‌ها استفاده شود. گل‌ها، به ویژه رز قرمز و صورتی نمادهای کلاسیک عشق هستند و چیزی جای آن‌ها را نخواهد گرفت. در حالی که پیدا کردن حلقه‌ی زیبا و مناسب باید اولویت شما باشد، فکر کردن به نحوه‌ی استفاده و تزیین گل‌ها می‌تواند بهترین راه برای جلب توجه بیشتر باشد.

red-roses-carnations-evergreens-fresh-flower-arrangement

انتخاب گل‌های مناسب

اگر قصد دارید از گل برای درخواست بزرگ عاشقانه‌ی خود استفاده کنید، اولین قدم این است که گل‌های مناسبی را انتخاب کنید. در انتخاب گل‌ها مثل انتخاب حلقه باید توجه داشته باشید که سلیقه‌ی مخاطب خود را در نظر بگیرید. گفته شده که ۱۰۸ شاخه رز قرمز در یک دسته گل یا یک سبد گل خواستگاری زیبا به معنای این است که «با من ازدواج می‌کنی؟». اگر شما استفاده از گل رز قرمز را کلیشه می‌دانید و یا اینکه عشق شما به گل دیگری علاقه‌مند است، می‌توانید از گل دیگری استفاده کنید. اگر سلیقه‌ی دختر مورد علاقه‌تان درمورد گل‌ها را نمی‌دانید از گل‌هایی استفاده کنید که به رنگ مورد علاقه‌ی او باشد.

اگر مدت زیادی است که با او در رابطه هستید، به قرارهای عاشقانه‌ی اول رابطه‌تان بیاندیشید! اگر در اویل رابطه گلی به او داده‌اید که خاطره‌انگیز شده‌است می‌توانید به عنوان یادآوری خاطرات گذشته از همان گل استفاده کنید.

تزیین و ترکیب گل‌ها در سبد گل خواستگاری

اگر مدتی است که با دختر مورد علاقه‌تان در رابطه‌ی عاشقانه هستید و می‌خواهید پیش از خواستگاری رسمی او را سورپرایز کنید و یا نظرش را درمورد ازدواج بدانید، بهتر است از گل‌های زیبا برای تلطیف شرایط استفاده کنید. این گل‌ها می‌توانند به شکل‌های مختلفی استفاده شوند. شما می‌توانید از دسته گل، سبد گل و یا باکس گل استفاده کنید یا مکانی را با گل‌های زیبا تزیین کنید و او را را با خود همراه کنید.

adffb4cfca6f882e6161b0eb0e0e6325

می‌توانید صبح روزی که قرار است خواستگاری کنید برای معشوقه‌ی خود باکس گل زیبایی بفرستید و او را برای اتفاقات هیجان‌انگیز این روز آماده کنید!

یکی از ایده‌های غافل‌گیرانه پنهان کردن حلقه‌ی ازدواج میان گل‌ها است که معشوقه‌ی شما را بسیار شگفت‌زده خواهد کرد. می‌توانید برای مطمئن شدن از گم نشدن حلقه از باکس گل رز استفاده کنید و حلقه را هم درون جعبه‌ای کوچک داخل باکس قرار دهید.

b2c28dd747e831addd7894d81c82b5f6

برای خواستگاری رسمی به گل‌های متناسب با نوع مراسم احتیاج خواهید داشت. اگر می‌خواهید از چند نوع گل استفاده کنید، به ترکیب رنگ و نوع گل‌ها دقت کنید. تزیین گل‌ها را خودتان هم می‌توانید با کمی سلیقه و خلاقیت انجام دهید تا کاملا از آن راضی باشید و باب میل‌تان باشد. همان طور که گفته شد گل‌ها را در مراسم رسمی نیز می‌توان در قالب‌های مختلفی هدیه داد، دسته گل، سبد گل و باکس گل از انواع رایج آن‌ها هستند.

دسته گل می‌تواند انتخاب کم هزینه‌تر و مقرون به صرفه‌تری نسبت به گزینه‌های دیگر باشد. البته بسته به سایز و نوع گل‌ها می‌توانید با هزینه‌های مختلفی دسته گلی زیبا و مناسب با مراسم را تهیه کنید.

10-roses-16227

از بین این‌ها به نظر می‌رسد سبد گل خواستگاری گزینه‌ی مناسب‌تری برای این نوع مراسم است، که به دلیل نوع چینش گل‌ها و نظم و ترتیب چشم‌نواز آن‌ها می‌باشد. سعی کنید در سبد گل از رنگ‌های شاد و دلچسب استفاده ‌کنید و تا جایی که می‌توانید از اصول و قاعده‌ی ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید.

df421555d74d70ac660d239ae4d1ca58

اخیرا استفاده از باکس گل  و به خصوص گل رز رواج بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده‌است. این باکس‌ها نیز حالت رسمی و تجملاتی دارند و انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به این نوع از مراسم باکس گل رز مناسبی را بیابید و توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید.

مراسم خواستگاری از معدود مراسم‌های به یادماندنی و تکرارنشدنی است که شما می‌توانید با صرف کمی وقت و توجه به کوچک‌ترین نکات آن را برای خود و همسر آینده‌تان به یادماندنی‌تر و لذت بخش‌تر بسازید.

ee3b692f39920134d48e4644d16e634e

 

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x