گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

سورپرایز کردن کسی که دوستش دارید با گل رز !

سورپرایز به سبک کادو باکس

گل رز همیشه به عنوان عاشقانه ترین گلی که می شود به فردی هدیه داد شناخته می شود. معمولا مردم گل رز را برای تعطیلات ، جشن ها و تولدها استفاده می کنند ولی یکی از جذاب ترین راه های استفاده گل رز شگفت زده کردن کسی می باشد که دوستش دارید .  یکی از فعالیت های ما در کادوباکس کمک کردن به شما برای سورپرایز کردن هر چه بیشتر عزیزانتان می باشد .

شما می توانید با سرویس ارسال گل کادوباکس به راحتی بهانه ای برای خوشحال کردن عزیزانتان پیدا کنید . تنها کافی است که از طریق سایت و یا تلگرام کادوباکس اقدام به سفارش باکس گل ایستاده ، باکس گل خوابیده و یا سبد گل رز کنید و آدرس محل کار و یا منزل کسی که دوستش دارید را برای ارسال بدهید . همکاران ما تمام تلاششان را می کنند تا به بهترین نحو این هدیه فوق العاده را به دست عزیزتان برسانند و یک تجربه لوکس و فراموش نشدنی را برایتان رقم بزنند.

شما ممکن است فکر کنید که تمام رنگ های گل رز معنای واحدی را می دهند . ولی دقیقا همانطور که به هر کسی که گل را هدیه می دهید شخصیتش متفاوت است ، هر گل رزی دارای یک شخصیت متفاوت است. برای مثال گل رز زرد در طول تاریخ به معنای حسادت شناخته می شد ولی در سال های گذشته معنای دوستی و شادی را در خانه می دهد.

گل رز سفید معنای پاکی ، بی گناهی و همچنین وفاداری می دهد. در حالی که گل رز صورتی معنای خرسندی و شادی ، زیبایی و تحسین است. گل رز قرمز هم که همیشه معنای عشق را می دهد و گل رز نارنجی نشان دهنده دستاوردهای بزرگ می باشد.

وقتی که متوجه شدید که چه پیامی را می خواهید از طریق گل رز به عزیزتان منتقل کنید خیلی آسان می شود گزینه مناسب را برای سورپرایز کردن وی پیدا کنید.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x