گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

مدل باکس گل رز: باکس‌های جذاب و متنوع برای تزیین گل رز

مدل باکس گل رز

این روزها گل دادن و گل گرفتن بسیار رایج شده است، و در مناسبات زیاد و متنوعی هم کاربرد دارد. استفاده از گل به عنوان هدیه نشانی از دوست داشتن و احترام گذاشتن است. گل‌ها را بسته به نوع مناسبت به شگل‌های گوناگونی تزیین و استفاده می‌کنند. در کل گل هدیه‌ای است که می‌توان زیاد درمورد آن ایده‌پردازی کرد تا دقیقا همانی بشود که شما می‌خواهید و بتواند به درستی احساسات صمیمانه‌ی شما را منتقل کند. اخیرا به سمتی می‌رویم که استفاده از باکس‌های گل رز را در مناسبت‌های مختلفی مشاهده می‌کنیم. تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی، قرارهای عاشقانه و روز ولنتاین از رایج‌ترین آن‌ها هستند. همانطور که خوتان هم می‌بینید استفاده از این نوع گل افزایش یافته و عمومی شده، و تنها چیزی که هدیه‌ی شما را خاص جلوه خواهد داد استفاده از مدل جعبه گل رز جذاب و متفاوت و به سلیقه‌ی خودتان است. در ادامه با چند مدل باکس گل رز جذاب آشنا خواهید شد.

 

مدل باکس گل رز برای انواع مناسبات خاص

برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید ابتدا باید با انواع مدل باکس گل رز آشنا شوید. این باکس‌ها انواع مختلفی دارند و از نظر تفاوت شکل و فرم هندسی، جنس و حالت جعبه و تعداد و رنگ گل‌ها می‌توانند به هزاران شکل مختلف تبدیل شوند.

شکل و فرم هندسی باکس گل رز

باکس‌های گل رز می‌توانند به دلخواه شما و بسته به تعداد گل‌های مورد نظرتان شکل‌ها و ابعاد متفاوتی داشته باشند. از یک باکس کوچک مکعبی گرفته تا یک باکس پر زرق و برق قلبی شکل!

  • باکس‌های مکعب مربعی و مستطیلی از انواع رایج باکس‌های مورد استفاده هستند. شما می‌توانید به دلخواه خود این نوع باکس گل رز را ساده و یا با طرح‌های متنوع به کار ببرید و یا از روبان و پاپیون استفاده کنید. یکی دیگر از ایده‌هایی که برای این نوع باکس‌ها استفاده می‌شود این است که یک جعبه‌ی مکعب مستطیلی با طول نسبتا زیاد انتخاب کرده و دسته گل زیبایی درون آن قرار دهید، تا به طور ترکیبی هم از دسته گل و هم از باکس گل رز استفاده کنید. مزیت این روش نسبت به استفاده از دسته گل در این است که حمل آن ساده‌تر است، و طرف مقابل‌تان به جای دسته‌ گل با یک جعبه‌ی هدیه‌ی زیبا مواجه می‌شود که نمی‌داند درون آن چه چیزی وجود دارد و قرار است با چه چیزی مواجه شود. این کار باعث می‌شود با باز کردن جعبه طرف مقابل را سورپرایز کنید و شادی دوچندانی را در چهره‌ی او ببینید. برای سفارش باکس گل رز خوابیده کلیک کنید.

 

  • باکس‌های استوانه‌ای نیز بسیار رایج‌اند و می‌توانند نسبت به حجم‌شان حتی گل‌های بیشتری در خود جای دهند. قرار دادن گل‌های بیشتر در باکس استوانه به زیباتر جلوه کردن آن بسیار کمک می‌کند. می‌توانید برای زیبایی در باکس گل رز را کمی باز بگذارید و با روبان آن‌را ثابت نگه دارید تا زیبایی دو چندانی به جعبه‌ی هدیه‌ی شما بدهد. ایده‌ی دیگر استفاده کردن از طلق شفاف به جای درب است. در این صورت گل‌های رز زیبای هدیه‌تان دیده می‌شوند و جلوه‌ی زیبایی به باکس شما می‌دهند.

 

  • باکس‌های قلبی شکل استفاده‌های خاصی دارند و همانطور که از ظاهرشان پیدا است، در مناسبات عاشقانه مثل سالگرد ازدواج و آشنایی و روز ولنتاین و یا برای ابراز عشق و علاقه در قرارهای عاشقانه استفاده می‌شوند. البته نمی‌توان کاربرد این نوع جعبه را فقط محدود به این نوع مناسبات کرد. اگر قصد دادن هدیه‌ای به شخص مورد علاقه‌تان را دارید دیگر نوع مناسبت مهم نیست. چه سالگرد ازدواج باشد چه موفقیت تحصیلی و شغلی و چه جشن تولد!
  • علاوه بر شکل‌ها و فرم‌های رایج و مرسوم مدل باکس گل رز که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم. شما می‌توانید جعبه‌هایی با شکل‌های متنوع و دلخواهی انتخاب کنید که مخصوص خودتان باشد و هدیه‌ای سرشار از خلاقیت و نوآوری برای گیرنده تلقی شود. هدیه‌ای که به این سادگی‌ها از ذهن مخاطب شما پاک نخواهد شد. اگر خودتان هنری دارید که قابل استفاده بر روی جعبه گل رز است، ایده‌ی جذابی است که از آن استفاده کنید. برای مثال اگر نقاشی یا طراحی بلدید، می‌توانید با افزودن نقاشی خود به عنوان طرحی زیبا به باکس گل رز آن را تبدیل به هدیه ‌ای خاص و زیبا برای شخص هدیه گیرنده کنید.

 

 

تاثیر جنس جعبه در جذاب کردن مدل باکس گل رز

برای تاثیرگذاری بهتر هدیه‌ی شما، بهتر است درمورد جنس جعبه هم فکر کنید. و مناسب‌ترین جعبه را انتخاب و تزیین کنید.

  • جعبه‌ی مرسوم مقوایی، ساده‌ترین و بی دردسرترین انتخابی است که پیش روی شما قرار دارد. در این نوع جعبه‌ها بهتر است از نوع ضخیم‌تری استفاده شود که هم شیک‌تر و هم مستحکم‌تراند.

 

  • جعبه‌ی چوبی در کنار گل رز حس طبیعی بودن زیبایی را منتقل می‌کند. در انتخاب این جعبه‌ها دقت کنید که جعبه‌هایی را به عنوان باکس گل رز انتخاب کنید که طبیعی‌تر جلوه کنند و دارای رنگ و جلوه‌ی مصنوعی نباشند.

 

  • جعبه‌های طلقی و شیشه‌ای ترتیب زیبایی از قرار گرفتن گل‌های رز هدیه‌ی ما را حتی پیش از باز کردن جعبه به نمایش خواهند گذاشت، و همه‌ی توجه‌ها را جلب خواهند کرد. جعبه‌های شیشه‌ای نسبت به طلق شیک‌تر و زیباتر هستند. این جعبه‌های شیشه‌ای گل برخلاف اسم‌شان شیشه‌ای نیستند و از جنس پلاستیک‌های شفاف می‌باشند، زیرا از شیشه به علت وزن بالایی که دارد نمی‌توان به این منظور استفاده کرد.

 

 

تعداد و رنگ گل‌های رز انتخابی شما در مدل باکس گل رز تاثیر گذار خواهد بود. به این گونه که با توجه به تعداد گلی که می‌خواهید هدیه بدهید باید سایز باکس خود را انتخاب کنید، طوری که گل‌های شما به راحتی درون جعبه جا بگیرند. همچنین با توجه به ابعاد جعبه و ارتفاع آن نیز باید بعضا ساقه‌های گل‌ها را کوتاه‌ کنید. رنگ باکس شما هم باید به گونه‌ای باشد که با قرار گرفتن در کنار گل‌ها ترکیب بدی نداشته باشد، و حتی بتواند رنگ گل‌ها را بهتر جلوه دهد.

 

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x