گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

۲ ایده‌ی خلاقانه برای سورپرایز کردن همسرتان در روز ولنتاین

در اکثر مناسبت‌ها و به‌خصوص در روز ولنتاین، خرید یک هدیه‌ی خوب و سورپرایز کردن همسر؛ به یک دغدغه‌ی بزرگ برای آقایان تبدیل می‌شود. اما آن‌چنان که به نظر می‌رسد موضوع پیچیده‌ای نیست.

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید اینست که پول زیاد خرج کردن به این معنی نیست که شما بهترین هدیه ممکن را گرفته‌اید، بلکه همه‌چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که کمی احساس را چاشنی هدیه خود کنید، خصوصا هدیه ولنتاین برای خانوم ها که یک روز خاص و مهم برای آن‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر از این منتظرتان نگذارم، می‌خواهیم راجع به گل‌ها، مخصوصا رز جاودان حرف بزنیم. ساده‌ترین و در عین حال بهترین هدیه، گل‌ها هستند. هدیه‌‌ی گل‌ها در زمان مناسب می‌تواند توجه یک زن با احساسات پیچیده را به خود جلب کند.

در روز ولنتاین همه به سراغ گل رز می‌روند، این انتخاب تنها برای همرنگ شدن با جماعت نیست. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا گل رز بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به عنوان هدیه ولنتاین برای خانوم ها خریداری کنید.

گل رز: بهترین هدیه ولنتاین برای خانوم ها

باکس گل ولنتاین جزو هدیه هایی است که بدون شک هر خانمی از دریافتش، شگفت زده می شود. گل رز یکی از مشهورترین و محبوب ترین گل‌های هدیه ولنتاین برای خانوم ها است. گل‌های رز از قرن‌ها پیش محبوبیت فراوانی در بین مردم داشته‌اند. شواهد تاریخی نشان می دهد که آن‌ها در حدود ۵۰۰۰ سال پیش در چین رشد کرده‌اند و از آن زمان تا کنون مورد توجه مردم قرار دارن

گل رز چه معنایی دارد؟

گل رز دارای نمادها و معانی متعددی است که بسته به رنگ آن معانی نیز تغییر پیدا می‌کنند، نمادهایی هم‌چون عشق، زیبایی، احساسات، تعهد، ازخودگذشتگی و … . در حالت کلی، نمادهای گل رز را می‌توان زیرمجموعه‌ای از عشق دانست.

۵ دلیل ساده جهت خرید گل برای خانم‌ها

از دوران باستان تا به امروز گل رز نماد عشق و دوست داشتن است. مسیحیان در قرون وسطی پنج گل رز را با پنج زخم مسیح شناسایی می‌کردند. گل رز بعدها با مریم مقدس همراه شد و در نهایت به عنوان نماد خون شهیدان مسیحی به تصویب رسید.

گلبرگ‌های گل رز به شکل مخروطی شکل هستند که به صورت اشک دیده می‌شوند. یک نکته‌ی جالب در مورد گل‌های رز وجود دارد، این‌که بیش از ۱۰۰ گونه گل رز وجود دارد. این روزها خرید رز جاودان در حالی پیشی گرفتن از سایر گونه های رز می باشد. دلیل آن هم طبیعی بودن و ماندگاری چند ساله گل های جاویدان می باشد.

گل رز صدها سال به طور گسترده‌ای به عنوان نمادی از عشق، همدردی یا غم و اندوه شناخته شده است، نکته جالب دیگر در مورد گل رز سرشار بودن بافت‌های این گل از ویتامین c است.

گل رز قرمز اغلب در شعر، ادبیات، آثار هنری کلاسیک، فیلم‌های معاصر و خیلی جاهای دیگر به کار برده می‌شود. در ادامه با ۵ دلیل اصلی خرید گل رز به عنوان هدیه ولنتاین برای خانوم ها آشنا خواهید شد.

۱) بوی خاص و منحصر به فرد گل‌های رز

بوی گل‌ها به ارتباط ما با حافظه‌مان و در نتیجه احساسات ما بستگی دارند. بوی خوب گل‌ها باعث می‌شوند احساسات خوب شما همراه با عطر گل‌ها منتقل شوند. کمتر کسی پیدا می‌شود که بوی گل را دوست نداشته باشد مگر اینکه به بوی گل حساسیت داشته باشد.

۲) زیبایی و جذابیت این نوع گل برای خانوم‌ها

گل‌ها شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند. مردانی که یک گل یا یک دسته گل هدیه می‌دهند به طور قابل توجهی جذاب تر و قابل توجه تر هستند. زمانی که به یک خانم گل رز هدیه می‌دهید همه‌ چیز از ذهن آن‌ها پاک می‌شود و حس خوبی به آن‌ها دست می‌دهد.

۳) زبان مشترک بین انسان‌ها

گل‌ها را می‌توان به نوعی زبان تشبیه کرد، زمانی‌که شما به یک نفر گل هدیه می‌دهید، حتی اگر هیچ چیزی نگویید، باز هم احساساتی را که می‌خواستید منتقل خواهید کرد بدون هیچ کلامی. با این حال، گل‌ها معانی مختلفی دارند، اگر به دنبال نشان دادن علاقه خود به فرد مورد نظر هستید بهتر است گل رز قرمز را انتخاب کنید.

۴) قیمت مناسب گل‌های رز

اکثر خانم‌ها به قیمت گلی که برای آن‌ها خریده‌اید توجهی نمی‌کنند و گران قیمت بودن یا ارزان بودن گل برای آن‌ها مهم نیست، امروزه گل‌ها به صورت باکس‌های گل نیز تهیه می‌شوند که زیبایی منحصر به فردی به گل اضافه می‌کنند و حتی می‌توانید گل‌ها را همراه با باکس‌ها خشک کنید.

۵) خاصیت آرامش‌بخشی بی‌نظیر گل‌ها

مطالعات نشان داده است که گل ها باعث خوشحال شدن و باعث کاهش استرس و نگرانی می‌شوند.

انواع رنگ‌های گل رز

گل رز با توجه به رنگ‌های مختلفی که دارد، می‌تواند معانی متعددی داشته باشد. بنابراین با انتخاب درست‌ترین رنگ پیام خود را به درستی بیان کنید.

گل رز قرمز

گل رز قرمز به عنوان هدیه‌ی اصلی برای بیان عشق تبدیل شده است. خرید رز جاودان قرمز احساسات عمیق را نشان می‌دهد; یک بیان غیر منتظره از عشق. گل رز قرمز کلاسیک اغلب بهترین گزینه برای ابراز عمیق ترین احساس شما برای یک فرد خاص است. گل‌های قرمز با توجه به زیبایی بسیار زیادشان، یک راه نوستالژیک برای گفتن “من عاشق تو هستم” می‌باشند.

گل رز صورتی

گل رز صورتی چند معنای متفاوت دارد. گل‌های رز صورتی برای تشکر، تشویق یک دوست یا مراسم عاشقانه مناسب هستند. گل رز صورتی همیشه با احساس عشق و قدردانی همراه است و نشانه‌ای از تشکر شما نسبت به طرف مقابل‌تان است. بنابراین اگر رابطه‌ی شما و کسی که می‌خواهید برایش گل بخرید، جدید نیست، گل رز صورتی یک انتخاب مناسب برای شماست.

گل رز نارنجی

گل رز نارنجی نشان‌دهنده شور، انرژی و اشتیاق به زندگی است می‌توان از گل رز نارنجی برای ابراز علاقه، غرور و حسادت استفاده کرد.

باکس گل رز: ترکیبی از حس نوستالژی سنتی و زیبایی‌های مدرن

تا این‌جا به این نتیجه رسیدیم که گل رز بهترین هدیه ولنتاین برای خانوم ها هستند. اما خانوم‌ها از این که گل‌ها را برای‌شان به شیوه‌های خاص هدیه بدهید لذت می‌برند.

براساس یک رسم سنتی تعداد گل‌هایی که هدیه می‌دهید هم آداب خاصی دارند. تعداد شاخه‌ گل‌های شما باید از این عددها انتخای شود:
اما تزیین و بسته‌بندی این تعداد شاخه گل کمی پیچیده به نظر می‌رسد، از همین رو، باکس‌ گل رز بهترین انتخاب برای هدیه‌ی ولنتاین می‌باشند.

باکس‌های گل تنوع بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید یک باکس گل شیشه‌ای هدیه دهید که این باکس به قدری زیبا خواهد بود که دیگر نیازی به تزیین نخواهد داشت.

باکس‌های گل انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید باکس‌هایی به صورت شیشه‌ای، چوبی و مقوایی تهیه و ارسال کنید. یکی از دلایل اصلی استفاده از باکس گل‌ها تنوع آن‌هاست، یعنی شما می‌توانید رنگ مورد علاقه خود، طرح مورد علاقه خود و همچنین تعداد و نوع گل‌ها را با انتخاب خود آماده کنید. تعداد گل‌هایی که در باکس گل گذاشته می‌شود با توجه به درخواست شما می‌تواند متفاوت باشد.

قبلا زمانی که تعداد گل‌ها زیاد بود دغدغه فراوانی برای تزیین آن‌ها وجود داشت ولی حالا با استفاده از باکس گل بدون داشتن دغدغه گل‌ها به بهترین شکل ممکن تزیین و جاگذاری می‌شوند. در کل باکس‌های گل جذاب‌تر و شیک تر هستند.

و اما کار به این‌جا ختم نمی‌شود، یک پیشنهاد دیگر نیز جهت هدیه ولنتاین برای خانوم ها داریم.

خانوم‌ها علاقه دارند شما برای آن‌ها زمان صرف کنید. همین کافیست تا احساس خوبی نسبت به هدیه‌ی شما داشته باشند. در کنار باکس گل یک جعبه‌ی خاطرات نیز بسازید تا میزان رمانتیک بودن هدیه‌ی شما بیش از پیش گردد.

داخل این جعبه را از عکس‌های دو نفره‌ی خود و همه‌ی خاطرات خوبی که با هم دارید پر کنید. برای این‌کار بهتر است یک نوار کاغذی بسازید و عکس‌های‌تان را روی آن بچسبانید. این دو هدیه در کنار هم، می‌توانند یک هدیه‌ی رمانتیک و دل‌نشین برای همسر شما باشند.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x