گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

چگونه دوستتان را سورپرایز کنید؟

همیشه در زندگی لحظات شادی وجود دارد که چشم انتظاری آن ها را می کشیم اما نمی دانیم چگونه دوستتان را سورپرایز کنید؟ مثلا منتظر رسیدن تاریخ تولد کسانی که دوستشان داریم . ولی معمولا با نزدیکتر شدن به تاریخ تولد این عزیزان یک استرس زیادی تمام وجود انسان را فرا می گیره . دلیل آن هم این است که دقیقا نمی دانیم چه کار کنیم و یا چه هدیه و کادویی بخریم که آن ها را شگفت زده کند و البته با در نظر گرفتن بودجه ای که در اختیار داریم .

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه دوستمان را سورپرایز کنیم؟

1- برگزاری یک مهمانی و یا جشن تولد بی خبر

شما می توانید تعدادی از دوستان و آشنایانتان را با فرستادن یک دعوت نامه آنلاین از طریق یکی از این شبکه های اجتماعی و ارتباطی ، دعوت کنید و حتما در این دعوت نامه ذکر کنید که مثلا : … این مهمانی خودمانی یک تولد سورپرایز برای فرهاد می باشد و فرهاد در جریان نمی باشد . لطفا با فرهاد در مورد تولد صحبت نکنید و همگی قبل از ساعت 7 در منزل ما باشید چون فرهاد ساعت 7:30 از سر کار بر می گردد….

شما می توانید یکه همچین متنی آماده کنید و برای تمام مهمانان مورد نظرتان ارسال نمایید . البته این را هم عرض کنم که حتما مهمان هایی را دعوت کنید که آن شخص سورپرایز شونده با آن ها احساس راحتی و دوستی کند . این هم از نکته کنکوریش :))

اگر هم بخواهید می توانید چند نفره پول روی هم بگذارید و یک هدیه فوق لاکچری مثل خرید رز جاودان رودیم را انجام دهید. مطمئن باشید این گل طبیعی با ماندگاری چند ساله، یک سورپرایز خفن خواهد بود.

2- کیک مورد علاقه اش را تهیه کنید

مرکز هر جشن تولد کیک آن می باشد . شما باید بدانید که آن عزیزی که قرار است با جشن تولد خوشحال و شگفت زده اش کنید ، کیک مورد علاقه اش چیست . بعضی ها کیک شکلاتی دوست دارند بعضی نسکافه و میوه ای . این خیلی مهم است که سلیقه کلی او را در مورد کیک بدانید . حال به قسمت ظریف کاری می رسیم . یعنی اگر می خواهید واقعا خوشحال و شگفت زده شود باید علاوه بر نوع کلی کیک که مثلا شکلاتی انتخای شد ، به طرح کیک توجه ویژه ای نمایید.

ایده آل ترین حالت این است که به یکی از شیرنی فروشی هایی که کیک را با طرح شما درست می کنند بروید و آن طرحی که مطمئن هستید آن عزیزتان مورد علاقه اش است را سفارش دهید . مثلا امکان دارد آن شخصی که می خواهید با این کیک سورپرایزش کنید یک فروشنده کفش باشد و به شدت به موضوع کفش علاقه مند است …! در این حالت بهترین حالت سفارش یک کیک فوث العاده با طرح کفش می باشد . شک نکنید که این خاطره و تولد امسالش تا سال ها در ذهنش باقی خواهد ماند.

3- تزئین با گل های تازه و باکس گل

همیشه چه در کشور عزیزمان ایران و چه در دیگر کشورهای دنیا ، گل جزء فاکتورهای جدایی ناپذیر یک جشن تولد بوده و هست. مخصوصا بیشترین گلی که در این مراسم ها استفاده می شود گل رز می باشد و آن هم گل رز قرمز … !

البته رنگ های دیگر آن هم استفاده می شود از حمله گل رز صورتی ، آبی ، سفید و … که کر کدام معنای خاصی می دهند و البته بعضی از افراد تنها از روی سلیقه خودشان این گل های رز را انتخاب می نمایند و خیلی به معنای آن کاری ندارند.

حال پس از اینگه نوع گل و رنگ گل مورد نظرتان را انتخاب کردید می توانید آن را به صورت دسته گل بر روی میزی که قرار است کیک گذاشته شود قرار دهید و حتی اگر می خواهید خیلی زیباتر و لوکس تر به نطر برسی می توانید باکس گل رز را سفارش دهید و بر روی میز بگذارید .

4- خرید رز جاودان و ارسال آن به درب منزل یا محل کار

شما می توانید با خرید رز جاودان و ارسال آن به درب منزل یا محل کار؛ دوست خود را سورپرایز کنید. نگران نباشید! کادوباکس در این زمینه به شما کمک می کند. تنها کافی است یکی از مدل های جذاب رز جاودان کادوباکس را انتخاب نمایید. سپس روز و ساعت ارسال را مشخص کنید. باقی کارها با ما!

شما فقط باید منتظر تماس دوستتان که شگفت زده شده است، باشید. برای پیاده سازی این ایده جذاب و دریافت همفکری برای انتخاب رز جاودان، می توانید همین حالا به واتس اپ کادو باکس پیام دهید. کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای افرادی که می خواهند بیشتر درباره رز جاودان مطالعه کنند، پیشنهاد می کنیم مقاله رز جاودان چیست را مطالعه نمایند.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x