گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

با ۱۰ گل رز رنگی و معانی آن‌ها بیشتر آشنا شوید

دسته گل رز

به هنگام انتخاب یک هدیه‌ی رمانتیک مثل یک دسته گل رز شما باید به رنگ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. چرا که که رنگ‌ها تاثیر بسزایی را روی رفتارها و واکنش‌های افراد دارند. همینطور رنگ‌ها، احساسات و عواطف شخصی شما را نسبت به شخص گیرنده نشان می‌دهند. ادامه مطلب را از دست ندهید.

به جرئت می‌توان گفت که گل رز همیشه و در هر فرهنگی، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین گل‌ها مطرح بوده است. بارها برای همه‌ی ما اتفاق افتاده است که تنها با کمک چندین شاخه گل رز، احساسات عمیق و قدردانی خود را نسبت به طرف مقابلمان ابراز کرده و حس خوبی را به آن‌ها منتقل کرده‌ایم. اما موضوع مهم این است که تمامی رنگ‌های گل رز، نماد عشق و قدردانی نیستند. بلکه هر کدام از آن‌ها مفهوم خاصی را دارند و سعی می‌کنند که چیزی را به شما بگویند. پس بهتر است که قبل از اقدام به خرید دسته گل رز، حتما در مورد معانی آن‌ها تحقیق کرده و اطلاعاتی را بدست بیاورید. ما در این مطلب راهنمای جامعی را در مورد انواع رنگ‌های گل رز و معنی که هر کدام از آن‌ها با خود به همراه دارند با شما در میان گذارده‌ایم تا بدین ترتیب بتوانیم، تصمیم‌گیری به هنگام خرید گل رز را برای شما ساده‌تر نماییم.

دسته گل رز قرمز : نماد عشق

گل رز قرمز از دیرباز نماد متداولی برای ابراز عشق و احساسات رمانتیک بوده و همیشه ساده‌ترین راه برای گفتن “عاشقتم” است. همچنین رز قرمز انعکاسی از زیبایی و کمال است و احساسات عمیقی را با خود به طرف مقابل انتقال می‌دهد.

رز سفید: نماد پاکی

رز سفید نشان‌دهنده‌ی پاکی، دلربایی و جذابیت است. رز سفید از دیرباز برای مراسم‌های عروسی استفاده شده و نمادی از تازگی و شروع دوباره می‌باشد. همینطور یک دسته گل رز سفید یک روش عالی برای گفتن اینکه ” من به تو فکر می‌کنم” است.

رز کرمی: نماد جذابیت

گل رز کرمی با اینکه شبیه به رز سفید است اما معنای کاملا متفاوتی دارد. رز کرمی نمادی از جذابیت، تفکر و کمال است. همینطور رز کرمی روشی عالی برای تشکر از کسانی می‌باشد که بدون هیچ غرض عاشقانه‌ای،  مراقب شما بوده و شما را دوست دارند.

 

رز رنگین کمان: نماد خوشحالی

گل رز رنگین کمان که اولین بار در هلند پرورش یافته است، نوعی رز با گلبرگ‌های رنگی متفاوت می‌باشد که ظاهر جذاب و زیبایی را به آن می‌دهد. بسیاری از مردم معتقدند که این نوع رز، نمادی از شادی و خوشحالی است. این گلهای شگفت‌انگیز هدیه‌ی ویژه‎ و گرانبهایی برای لحظات خاص زندگی‌ هستند و با خود مسرت و خوشبختی را به رابطه‌های عاشقانه‌تان می‌آورند.

رز زرد: نماد محبت و دوستی

گل رز زرد، نماد سنتی برای ابراز دوستی و محبت است. در حقیقت، این رنگ گل رز، احساسات گرم و صمیمی را با خود به همراه داشته و نشانی از شادی، مسرت و لذت بردن از شرایط‌ کنونی‌تان می‌باشد. شما می‌توانید با کمک یک دسته گل رز زرد، تشکر خودتان را از دوستان یا اطرافیانتان بخاطر حضورشان در زندگی‌تان ابراز کنید. همینطور گل رز زرد برای تبریک گفتن نیز استفاده می‌شود.

رز نارنجی: نماد احساسات رمانتیک

رز نارنجی به خوبی می‌تواند انرژی و احساسات شما را تحریک کرده و شور و شوق، میل و هیجانات شما را نمایش دهد. شما می‌توانید با چند شاخه گل رز نارنجی احساسات رمانتیک و هیجان خود از رابطه با عشق‌تان را ابراز کنید.

رز بنفش: نماد شکوه و عظمت

رنگ بنفش روش متفاوت و جادویی برای ابراز علاقه می‌باشد. شما می‌توانید از رز بنفش برای یادآوری روزانه عشق و علاقه‌تان و بهبود روابط عاشقانه‌تان استفاده کنید.

رز سبز: نماد زندگی

رز سبز می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد و عواطف و احساسات مخالفی را نمایش دهد. مهم‌ترین و معروف‌ترین معنی گل رز سبز، باروری، صلح و آرامش است. همینطور سبز نماد ثروت، فراوانی و بخشندگی است و به این ترتیب گل رز سبز نیز نشانه‌ای از رفاه و زیادی مقدار است. رز سبز، سمبل بهترین آرزوها برای یک زندگی موفقیت آمیز یا آرزوی بهبودی و سلامتی است.

رز صورتی: نماد تشکر

واژه‌هایی مانند تحسین، ظرافت و زیبایی، خوشحالی، خرسندی و خوشبختی بهترین لغات برای توصیف معنای گل رز صورتی هستند. شما می‌توانید از این گل رز به عنوان نشانه‌ای از تشکر و قدردانی خود نسبت به دوستان و اطرافیان‌تان استفاده کنید.

رز مشکی: نماد عشق عمیق

رنگ سیاه همیشه مترادف مرگ و ماتم است و در نتیجه رز مشکی نیز نماد غم، اندوه و وحشت می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم از این رز در مراسم خاکسپاری استفاده می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید رز سیاه را برای دوست صمیمی یا عشقی که به مسافرتی طولانی رفته و هیچ گاه برنخواهد گشت، بفرستید. به همین خاطر برخی از افراد آن را نماد عشقی عمیق می‌دانند.

هیچ راهی بهتر از یک دسته گل رز برای بیان احساسات شما وجود ندارد. لازم نیست که همیشه روز تولد، ولنتاین یا روز خاصی باشد تا شما به عزیزان‌تان یادآوری کنید که چقدر دوستشان دارید. همین امروز دست بکار شوید و احساسات خود را نسبت به دوست‌داشتنی‌ترین افراد زندگی‌تان ابراز کنید. خبر خوب این است که کادوباکس کار را برای شما آسان‌تر کرده است و شما می‌توانید به صورت آنلاین و تنها با مراجعه به سایت کادوباکس گل روز خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. با ارسال ویژه باکس‌های زیبای گل به درب منزل و یا محل کار عزیزانتان یک تجربه فراموش نشدنی را برای آن‌ها به ارمغان آورید.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x