گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

باکس 6 شاخه رز جاودان

رز جاودان در سال های اخیر طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرده اند. رز های جاویدان باکس های جدیدی را نیز به همراه خود وارد بازار آوردند که شاید پیش از این کسی آنها را ندیده بود. در این نوشته میخواهیم ببینیم که رزهای جاودان را در چه نوع باکسهایی میتوانیم خریداری کنیم و اینکه این باکسها چه تفاوتی با هم دارند.

باکس شماره 1. باکس  پلکسی تک شاخه گل رز جاودان

این باکس هم درپوش و هم پایه آن پلکسی است. پایه ای که بر روی آن گل قرار میگیرد فلزی و طلایی رنگ است. این باکس برای کسانی که علاقه ای به باکسهای گل شلوغ و بزرگ ندارند گزینه مناسبی میتواند باشد. یکی دیگر از مزیت های این باکس گل این است که جای کمی را اشغال میکند در نتیجه برای قرار گرفتن بر روی میز کار که که معمولا وسایل زیادی بر روی آن میگذاریم و یا بر روی فضاهای دیگر کوچکی که در محیط خانه و یا دفتر کار خود داریم بسیار مناسب است. این نوع از باکسها را با قیمت مناسبی نیز میتوانید تهیه کنید. وقتی که این باکس را به کسی هدیه می دهید نشان دهنده آن است که همانگونه که این گل ماندگار و جاودان است عشق شما نیز ماندگار و جاودان میباشد.

باکس شماره 2. باکس تک شاخه ای پایه چوبی

این باکس از نظر ابعاد شباهت بسیاری به باکس تک شاخه ای پلکسی دارد و از یک عدد رز جاویدان در آن استفاده میشود. تفاوت این باکس با باکس تمام پلکسی در جنس پایه آن است. جنس پایه این باکس چوبی است. اگر به رنگهای مات و کلاسیک علاقه بیشتری دارید این باکس انتخاب بسیار مناسبی میتواند برای شما باشد. همچنین این باکس قیمت مناسبتری نسبت به باکس تمام پلکسی دارد. وقتی که این باکس را در دست میگیرد به دلیل جنس چوبی بدنه آن حس خوبی را هنگام لمس کردن منتقل میکند.

باکس شماره 3. باکس تمام پلکسی دو شاخه ای.

این باکس از درپوش و پایه پلکسی ساخته شده و دو پایه طلایی رنگ درون آن است که برای قرار دادن دو شاخه گل در آن استفاده میشود. ابعاد این باکس به شما اجازه میدهد که بتوانید از آن به عنوان هدیه ای بسیار شکیل برای مناسبت های مهمتر و برای افرادی که میخواهید به صورت ویژه ای حضورشان را در کنارتان جشن بگیرید استفاده کنید. یکی از ایده های خیلی جذاب برای قرار دادن گلها در باکس دو شاخه ای این است که یک گل به رنگ مورد علاقه شما باشد و گل دیگر به رنگ مورد علاقه کسی که این باکس را به او هدیه میدهید. به این شکل این باکس تبدیل به نماد حضور جاودانه شما در کنار کسی که دوستش دارید خواهد شد. کادویی که دریافت کننده آن را همیشه به یاد شما خواهد انداخت.

باکس شماره 4. باکس درپوش پلکسی و پایه چوبی دو شاخه ای

باکس شماره 4 نیز از نظر ساختار و ابعاد شبیه به باکس شماره 3 است با این تفاوت که پایه آن از چوب ساخته شده است. همچنین در باکس شماره 4 گلها کاملا در کنار یکدیگر قرار میگیرند و فاصله ای بین آنها وجود ندارد. دو رز جاویدان این باکس عاشق و معشوقی هستند که تاب جدایی از یکدیگر را ندارند. دو رزی که در این باکس قرار میگیرند را میتوانید از یک رنگ انتخاب کنید تا  نمادی از یکی شدن را هدیه دهید. هدیه های ما همیشه چیزی بیشتر از تنها یک شی هستند. شکل قرار گرفتن گلها در یک باکس و رنگ آنها بهترین ابزار برای معنی بخشیدن به هدیه هایی است که به کسانی که دوستشان داریم میدهیم.

باکس شماره 5. باکس دیو و دلبر

اسم عجیب این باکس اولین چیزی است که ذهن شما را درگیر خودش میکند. این باکس به دنبال فیلم دیو و دلبر(Beauty & the Beast) به این شکل نامگذاری شده است. در فیلم دیو و دلبر برای اولین بار از این باکس ها برای هدیه دادن گل رز استفاده شد. باکس های دیو و دلبر به صورت کلی از یک پایه که رز جاویدان بر روی آن قرار میگیرد و یک حباب شیشه ای تشکیل شده که بر روی پایه گذاشته میشود. باکس دیو و دلبر ساختار بسیار ساده ای دارد با این وجود در شکل های بسیار متنوعی در بازار دیده میشود. سایز های متفاوت حباب شیشه ای و  جنس های متفاوتی برای پایه این باکس وجود دارد. هندسه این باکس و نحوه قرار گرفتن رز جاویدان در آن که همراه با ساقه است حس مومیایی بودن را به بیننده منتقل میکند. جاودانگی که بی شک مهمترین ویژگی عشق است به بهترین شکل در آن متبلور شده است. بهترین نوع باکسی که میتوان برای قرار دادن بر روی اپن آشپزخانه پیشنهاد داد باکس دیو و دلبر است. با قرار دادن این باکس در کنار تخت و بر روی پاتختی نیز میتوانید هر شب با زیبایی خیره کننده آن و با یاد آوردن کسانی که دوستشان دارید و آنها شما را دوست دارند به آرامی بخوابید.

باکس شماره 6. باکس چهار شاخه پلکسی همراه با کشوی شکلات

اگر به دنبال باکسی میگردید که هم فضایی برای گل داشته باشد و هم بتوان هدیه دیگری را در آن قرار داد این باکس بهترین انتخاب برای شما است. این باکس از دوقسمت تشکیل شده. قسمت بالایی باکس که در آن چهار شاخه رز جاویدان قرار میگیرد و قسمت پایین باکس که به صورت کشویی بیرون می آید. قسمت کشویی باکس جای مناسبی برای قرار دادن شکلات و یا هدیه های  دیگری مانند جواهرات است. ترکیب رزهای جاویدان بالای باکس و هدیه ای که در کشوی پایین آن میگذارید باعث میشود که هدیه شما جلوه بیشتری داشته باشد و دیگر نگران کوچک بودن هدیه خودتان نباشید.

باکس شماره 7. باکس پلکسی سه شاخه

این باکس تماما پلکسی است و سرپوشی ندارد که باعث میشود گلها بهتر دیده شوند. ابعاد این باکس آن را تبدیل به یکی از بهترین باکسها برای قرار گرفتن در فضاهایی باریک مانند طاقچه های کوچک میکند. با توجه به سلیقه شما ممکن است به دست گرفتن این باکس با توجه به ابعادش بسیار برایتان دلنشین باشد. سه شاخه بودن این باکس نیز موجب میشود تا بتوان در آن ترکیبی از رنگهای گوناگون رز را در کنار هم چید. برای مثال دو رز هم رنگ در دوطرف(مثلا رنگی که شما دوست داری) و یک رز با رنگی متفاوت (رنگ مورد علاقه کسی که دوستش دارید) در وسط قرار بگیرد. یا حتی اینکه سه رز با رنگهای متفاوت ولی متناسب در آن قرار داد.

باکس شماره 8. باکس تک شاخه شیشه ای بدون پایه

جنس شیشه ای و وزن سنگین تر این باکس متناسب با سلیقه بسیاری از افراد میتواند باشد. این باکس از یک درپوش و پایه تشکیل شده و درپوش باکس را به راحتی میتوان برداشت و گذاشت. بهترین گزینه از نظر مناسب بودن قیمت  این باکس رز جاویدان است. یکی از بهترین مکانها برای این باکس قرار دادن آن بر روی میز عسلی است. قرار دادن آن بر روی یکی از طبقات کتابخانه اتاقتان هم میتواند ایده خوبی برای تزئین کردن کتابخانه باشد. خانوم ها میتوانند این باکس را بر روی دراور و یا میز توالت و در کنار سایر وسایل لوکسی که بر روی آنها است قرار دهند تا زیبایی دوچندانی به این فضای خانه خود ببخشند.

باکس شماره 9. باکس تک شاخه ای شیشه ای پایه دار

باکسی که شباهت بسیاری هم به جام دارد. حتی میتوان به جای باکس گل به آن جام گل گفت. یک باکس شیشه ای همرا با درپوشی که قابل برداشتن است. یکی از ویژگی های یگانه این باکس آن است که به راحتی میتواند در میان سایر وسایل دکوری خانه قرار بگیرد بدون آنکه در ذوق بزند. احتمالا در خانه محلی برای نگه داری بلور دکوری و یا ظروف کریستال دکوری دارید. این محل بهترین جا برای قرار دادن این باکس است. برای مثال نقطه ای در مرکز این ظروف بلوری و یا جلوی آنها. این باکس در کنار داشتن ظاهری بسیار زیبا، قیمت مناسبی نیز دارد. این باکس را حتما به عنوان یکی از مناسبترین هدیه ها برای روز مادر به یاد داشته باشید.

باکس شماره 10. باکس پنج شاخه تمام پلکسی

شفاف بودن بدنه این باکس باعث میشود که از هر سمتی رزهای جاودان آن دیده شود. این باکس هدیه ای ویژه میتواند باشد برای زمانی که میخواهید در مقابل کسی که دوستش دارید به شکل ویژه ای ظاهر شوید. زمانی که به باکس پلکسی پنج شاخه از بالا مینگرید مجموعه ای از گل هایی را میبینید که کاملا مماس یکدیگر هستند و با توجه به سلیقه شما حجم رزهای زیاد این کار میتواند تصویر دلربایی را تشکیل دهد که نشان از توجه خاص شما نسبت به کسی است که این باکس را به او هدیه میدهید. ابعاد این باکس مربعی شکل است و این باعث شده که قرار دادن آن در مرکز میز ناهار خوری به خصوص میزی که که چهار گوش باشد به میز و محل قرار گرفتن آن که احتمالا آشپز خانه است نمای بسیار دلپسند و کلاسیکی بدهد. در باکس پنج شاخه همچنین میتوان از مزیت بازی با رنگها به خوبی استفاده کرد. مثلا چهار رز جاودان اطراف را به یک رنگ و رز جاویدانی که در مرکز قرار گرفته را به رنگ دیگری انتخاب کنید و یا اینکه چهار رز اطراف را به رنگهای روشن انتخاب کنید و رز وسط را به رنگ سیاه.

هر کدام از این باکس ها به راحتی در دسترس شما قرار دارند. نه نیازی به گشتن در خیابان های پرترافیک است و نه نیازی به رفتن از این گلفروشی به آن گلفروشی تا مدل دلخواهتان را پیدا کنید. تنها کافیست به صفحه خرید رز جاودان بروید، سپس از راه های زیر با کارشناسان کادوباکس در ارتباط باشید:

تلگرام کادوباکس: 09120510107

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید

آیا می خواهید عزیزانتان را با رز جاودان سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x