گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

رز جاودان اکوادور در واقع همان رز جاودان اصل است !

رز جاودان اصل اکوادور برند رزامور در کادوباکس

حتما تا الان اسم گل رز جاودان به گوشتون خورده؛ اما اگر تازه با آن آشنا شدید، پیشنهاد می کنم مطلب رز جاودان چیست را در ابتدا مطالعه کنید.

اما بریم سراغ اصل مطلب …
 

هر محصولی که در دنیا وجود دارد، معمولا یک یا چند نمونه اصل دارد و صدها نمونه تقلبی یا به اصطلاح فیک ! رز جاودان هم از این قاعده مستثنی نیست. رز جاودان اصل در عمل همان نمونه ای است که در کشور اکوادور پرورش می باشد و سپس پروسه جاویدان کردن بر روی آن ها انجام می شود.
 

معروف ترین و با کیفیت ترین برند تولید کنند رز جاودان اکوادور ؛ همان برند محبوب رزامور Roseamor می باشد. که ما آن را برای افرادی که قصد خرید رز جاودان اصل دارند، در کادو باکس موجود کرده ایم.
 

رز جاودان اکوادور که پشت پرده آن هلند است …!

همه ما می دانیم که مهد گل دنیا، کشور هلند است. در عمل هر کسی قصد خرید باکس گل رز داشته باشدبه دنبال رز هلندی می گردد. اما اگر دقت کرده باشید انگار این موضوع برای رزهای جاویدان صدق نمی کند. اما اینطور نیست ! در عمل ,وقتی درباره برند Roseamor تحقیق می کنید، در نهایت به کشور هلند بر می خورید!
 

گل های رز اکوادوری به دلیل اندازه سر گل بزرگ آن ها از سایر کشورها متمایز هستند. برخلاف گلهای رز که در هلند ، کلمبیا یا آفریقا پرورش داده می شوند ، گلهای رز اکوادور جوانه و شکوفه های بزرگتری دارند.
 

همچنین ساقه های ضخیم و بلند تری نسبت به انواع دیگر گل های رز دارند. به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای جاودانه کردن می باشند! به همین دلیل کمپانی هایی که قصد تولید رز جاودان اصل و با کیفیت را دارند، از آن ها استفاده می کنند.

اما داستان در اینجا تمام نمی شود! ماندگاری مهمترین اصل در رزهای جاودان

تا اینجا فهمیدیم که بهترین گل ها از نظر سایز و کیفیت برای جاویدان کردن، رز های اکوئادور “ECUADORIAN ROSES” می باشند. اما یک داستان مهم تر باقی می ماند! آن هم پروسه و تکنولوژی جاودان کردن این رزهای زیبا!
 

دقیقا این موضوع مهمترین قسمت از معمای رزهای ابدی می باشد. برای ماندگار کردن آن ها فرمول های مختلفی وجود دارد. خیلی از کمپانی ها سعی در کشف آن کردند. اما تا به این لحظه ، موفق ترین آن ها کمپانی رزامور بوده است! کمپانی که بهترین رزهای جاودان اصل در دنیا را عرضه می کند و روز به روز در حال گسترش است.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید

آیا می خواهید عزیزانتان را با رز جاودان سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x