گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

تولیدی رز جاودان - تولید کنند رز جاودان

تولید رز جاودان آرزوی هر شرکت و تولید کننده حوزه گل و گیاه می باشد. دلیل آن هم محبوبیت فزاینده گل رز جاودان ، در سال های اخیر می باشد. همواره شاهد آن بودیم که افراد مختلف سعی در تولید رز جاودان داشته اند. اما تعداد اندکی از آن ها موفق بوده اند. به همین دلیل رقابت اصلی تنها بین چند تولید کننده رز جاودان می باشد.

مطرح ترین تولید کننده رز جاودان

در حال حاضر مطرح ترین تولید کننده رز جاودان در سراسر جهان؛ کمپانی رزامور می باشد. این تولید کننده مطرح گل های ماندگار، فعالیت خود را به صورت بین المللی انجام می دهد. رزهای جاویدان رزآمور از گونه ای خاصی در مزرعه Emihana در Cayambe ، اکوادور انتخاب شده است.

یکی از دلایل آن هم کیفیت بالای سر گل ها با سایز بزرگ می باشد. گل های جاودانی که در این مزرعه کشت می شوند، کاملا یک دست می باشند. بنابراین برای پروسه جاودان سازی بسیار مناسب هستند.

انتقال گل های رز به کشور هلند

با وجود اینکه هلند مهد گل جهان می باشد؛ اما رز جاودان در هلند کشت نمی شود. دلیل آن هم نژاد گل هایی می باشد که برای جاویدان کردن مناسب باشد. گل های کشور اکوادور برای این کار بسیار مناسب است. به همین دلیل تولید کنندگان رز جاودان هلندی، سر گل های شاخه بریده را از اکوادور وارد می کنند و سپس بسته بندی می نمایند.

در عمل می توان گفت تکنولوژی تولید رز جاودان در دست هلند و کشور های اروپایی است، اما سر گل های آن در کشوری مانند اکوادور تولید می شوند.

بعضی ها به دنبال روش جاودان کردن گل هستند. برای همین به دنبال فرمول آن می گردند. بعضی می گویند فرمول ساخت رز جاودان با مواد پارافین ، گلیسیرین ، رزین و … می باشد. اما از دید ما داستان خیلی پیشرفته تر از این موارد است. چون هنگامی که شما گل رز جاودان را در دست بگیرید ( تولید محصولات کمپانی معتبری همچون Roseamor ) ، کاملا کیفیت و طبیعی بودن این گل ماندگار را حس می کنید. حتی گلبرک ها و جزئیات آن دقیقا مثل یک گل رز معمولی مشخص است.

رقابت در بین تولید کنندگان مختلف رز جاودان

فعلا بین تولید کنندگان رز جاودان رقابت پیچیده ای شکل گرفته است. تا این لحظه برند رزامور ، برنده اصلی این داستان است. در عمل می توان رز جاودان اصل را محصولات این تولید کننده مطرح بین المللی دانست. اما در کنار آن رقبایی آمده اند که البته خیلی از آن ها هنوز ضعف هایی دارند.

قیمت بالای محصولات تولیدی رزامور

تا این لحظه از محاسن رز جاودان تولید شده توسط کمپانی رزامور گفتیم، اما اجازه دهید از یک عیب بزرگ آن برای استفاده آن در ایران بگوییم. و آن هم بالا بودن قیمت رز جاودان این تولیدی می باشد. به دلیل اینکه محصولات آن ها از اروپا فرستاده می شوند، قیمت آن ها به یورو می باشد. با توجه به شرایط ارز و قیمت بالای یورو، خرید محصولات این کمپانی، معمولا گران تر از سایر رقبا می شوند.

به همین دلیل اکثر مدل هایی که آماده می شوند، باید تک شاخه باشند. چون یک باکس چند شاخه رز جاودان ، قیمت بالای خواهد داشت و برای خیلی از افراد توجیه اقتصادی ندارد.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید

آیا می خواهید عزیزانتان را با رز جاودان سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x