گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

باکس گل هدیه: با معانی گل‌هایی که هدیه می‌دهید آشنا شوید

باکس گل هدیه

گل هدیه‌ای کلاسیک است و از خیلی سال پیش برای انتقال عواطف و احساسات انسانی به کار برده می‌شود. به همین علت هدیه دادن گل هیچ گاه تبدیل به کلیشه نخواهد شد و همواره جذابیت و تازگی خواهد داشت. پس اگر فکر می‌کنید گل هدیه‌ای از مد افتاده است، دوباره فکر کنید! امروزه انواع متنوعی از تزیینات و بسته بندی گل رز رواج یافته و در آینده نیز رواج خواهد یافت، که سبب می‌شود این هدیه در عین کلاسیک بودن مدرن هم باشد. باکس گل هدیه روشی جدید برای هدیه دادن گل به کسانی است که دوستشان دارید. علاوه بر تزیینات و بسته بندی گلی که هدیه می‌دهید باید به خود گل‌هایی که هدیه می‌دهید نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

باکس گل هدیه نرگس: برای یک شروع جدید

گل‌های نرگس، با رنگ‌های سفید و زرد زیبایشان بسیار درخشان و زیبا به نظر می‌رسند. به خاطر فصل رویش و شکوفه دادن این گل‌ها که فصل بهار است، آن‌ها نمادی از شروعی جدید هستند. افسانه‌ای چینی می‌گوید اگر گل‌های نرگس در طول مراسم سال نو شکوفه بدهند، شانس خوبی را به خانه‌ی شما خواهند آورد. بنابراین می‌توانید به عنوان آرزوی شانس خوب برای کسی، و یا برای تبریک تولد نوزاد تازه از راه رسیده‌ای که آن هم نشانی از شروع جدید است در باکس گل هدیه‌تان گل‌های نرگس قرار دهید. همیشه این گل‌ها را دسته‌ای هدیه دهید زیرا برخی بر این عقیده‌اند که یک شاخه گل نرگس با خود بدشانسی به همراه داد.

باکس گل هدیه زنبق: برای تاثیر گذاری عواطف و گرما

این گل چند رنگ، الهه‌ی یونانی رنگین کمان نامیده می‌شود. زنبق نماد الهام، محبت و گرما است. رنگ‌های سفید و بنفش این گل بسیار پر طرفدار هستند، ولی شما می‌توانید رنگ‌های بسیار متنوعی از زنبق را در باکس گل هدیه‌تان به نمایش بگذارید. با توجه به فرم زیبای زنبق، این گل برای قرار گرفتن در کنار گل‌های دیگر مثل گل رز بسیار جذاب جلوه خواهد کرد.

گل داوودی: برای شادی و زندگی طولانی

این گل علاوه بر خواص دارویی مفیدی که دارد، بسیار زیباست. در فرهنگ چینی‌ها، این گل جزو گیاهان نجیبی بوده که حتی کاشتن آن در باغ طبقه‌های ضعیف جامعه ممنوع بوده است. چینی‌ها برای این گل بسیار احترام قائلند. امروزه در ژاپن، گل داوودی نمادی از خورشید است، و این بی‌دلیل نیست زیرا گل داوودی ظاهری بسیار شبیه به خورشید دارد! به خصوص رنگ زرد آن. این گل با ظاهر و رنگ‌های زیبایی که دارد، می‌تواند در باکس گل هدیه‌ی شما مثل خورشید بدرخشد، و شادی پراکنی کند.

گل آفتابگردان: برای روشنی بخشیدن به روز افراد مورد علاقه‌تان

این گل را به یک خانم یا آقای خوش قیافه و خوش تیپ هدیه دهید، زیرا گل آفتابگردان نماد زیبایی است. با هدیه دادن این گل می‌توانید روزی پر از زیبایی و روشنی را به افراد مورد علاقه‌تان هدیه دهید. گل رز قرمز در کنار آفتابگردان زیبایی دو چندانی به آن می‌بخشد.

گل ارکیده: یک گل لاکچری

گل ارکیده، مورد علاقه‌ی بسیاری از خانم‌هاست پس اگر به خانمی توجه خاصی دارید و در تلاش هستید که او را تحت تاثیر قرار دهید، به او باکس گل ارکیده هدیه دهید. برای زیبایی بیشتر بهتر است در کنار گل رز قرمز از آن استفاده کنید.

بنفشه: برای یک عشق تازه

اگر احساس می‌کنید که با دیدن فرد خاصی ضربان قلب شما سریع می‌شود و هنگام معاشرت با او دست‌هایتان بدون دلیل خیس عرق می‌شوند. باید بدانید که کار از کار گذشته و شما عاشق او شده‌اید. پس برای او گل بنفشه بخرید و هدیه بدهید. این گل‌ها به این دلیل که نشانی از عشق جدید هستند، اغلب در مراسم عروسی به کار برده می‌شوند. با استفاده از گل‌های رز می‌توان جلوه‌ی بهتری به گل‌های بنفشه داد.

باکس گل هدیه رز: جایگزینی برای تمام گل‌ها

علی‌رغم زیبا بودن گل‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، و همینطور بسیاری از گل‌های دیگر، گل رز با تمام این گل‌ها متفاوت است و بهترین گزینه برای هدیه دادن محسوب می‌شود. این گل در عین متفاوت بودن با گل‌های دیگر، نماد تمام چیزهای زیبایی است که دیگر گل‌ها دارند. زیبایی این گل از نوع به کمال رسیده است. به همین دلیل این گل علاوه بر نماد عشق و زیبایی، نماد کمال است. در نتیجه بر خلاف گل‌های بالا به تنهایی هم بسیار جذاب و زیبا است.

گل رز همواره در شعر، ادبیات، آثار هنری و فیلم‌های کلاسیک و معاصر ظاهر می‌شود، و نقش نمادهای مخلتفی را بازی می‌کند. برای مثال گل رز قرمز روشن درباره‌ی عشق عمیقی صحبت می‌کند، در حالی که گل رز قرمز بسیار تیره و زرشکی به معنای عشقی است که هنوز به دست نیامده است.

هیچ چیز کلاسیک‌تر و رمانتیک‌تر از گل رز قرمز نیست. همه می‌دانند ( یا باید بدانند!) که یک باکس گل هدیه‌ی درخشان از گل‌های رز قرمز، بهترین روش برای ابراز احساسات عاشقانه است. این هدیه در عین سادگی، بسیار زیبا و لوکس است و به این طریق توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

برای هدیه دادن باکس گل هدیه باید عوامل زیادی را در نظر داشته باشید، زیرا این باکس‌ها  انواع مختلفی دارند. باکس‌های گل رز می‌توانند به دلخواه شما و بسته به تعداد گل‌های مورد نظرتان شکل‌ها و ابعاد متفاوتی داشته باشند. از یک باکس کوچک مکعبی گرفته تا یک باکس پر زرق و برق قلبی شکل! علاوه بر شکل‌ها و فرم‌های رایج و مرسوم باکس گل رز که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم. شما می‌توانید جعبه‌هایی با شکل‌های متنوع و دلخواهی انتخاب کنید که مخصوص خودتان باشد و هدیه‌ای سرشار از خلاقیت و نوآوری برای گیرنده تلقی شود. تعداد و رنگ گل‌های رز انتخابی شما در مدل باکس گل رز تاثیر گذار خواهد بود. رنگ باکس شما باید به گونه‌ای باشد که با قرار گرفتن در کنار گل‌ها ترکیب بدی نداشته باشد، و حتی بتواند رنگ گل‌ها را بهتر جلوه دهد. اگر هنوز درمورد مدل باکس گل هدیه‌ی خود تصمیم نگرفته‌اید، برای یک انتخاب بهتر، کلیک کنید.

پس از انتخاب مدل باکس هدیه‌، برای سفارش از سایت و تلگرام کادو باکس هر زودتر اقدام کنید!

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x