گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

چه کادویی برای فارغ التحصیلی یک پسر بگیریم؟

کادو فارغ التحصیلی

از آنجایی که پسرها کمی سختگیر تر هستند و از طرفی دختر ها به کادو هایی از جمله جواهرات ، بدلیجات ، گل ، مانتو و روسری و … علاقه مند هستند خیلی ها معتقد هستند که هدیه دادن به یک دختر برای فارغ التحصیلی آسان تر است نسبت به یک پسر ! تنوع در هدیه مناسب جشن فارغ التحصلی کم می باشد و دست انسان کمی بسته است .

ولی از آنجایی که در روز برگزاری جشن فارغ التحصیلی عکس های یادگاری گرفته می شود و این عکس ها تمام عمر انسان این لحظات بی نظیر را به خاطر می آورند ، بهترین هدیه برای هم پسر و هم دختر هدیه ای از خانواده گل می باشد. حالا با توجه به سلیقه شما می تواند یک باکس گل شگفت انگیز باشد و یا یک سبد گل رز فوق العاده !

مزیت اصلی گل به عنوان هدیه ، علاوه بر اینکه همه انسان ها گرایش به سرزندگی و طبیعی بودن گل دارند ، بصری بودن آن است . به این معنا که شما وقتی در سالن جشن فارغ التحصلی می خواهید هدیه را اهدا نمایید، در صورت زیبا بودن باکس و یا سبد گل انتخابی شما ، در همان لحظه آن فرد را شگفت زده می کند و نیازی به باز کردن هدیه و از این قبیل کارها ندارد . به این دلیل که در آن هیجان مثبت جشن ، کسی فرصت و انگیزه  باز کردن هدیه را ندارد . و امکان دارد هدایای کادوپیچی شده بعد از جشن باز شوند و هیچ عکسی از آن ها گرفته نشود و چندی بعد از خاطرات بروند.

الیته هدیه دادن گل در جشن فارغ التحصیلی سالیان سال است که به عنوان یک رسم زیبا در کشور عزیزمان ایران شکل گرفته و این حرکت قابل تحسین می باشد. و تیم ما در کادوباکس تمام تلاششان را می کنند که این اقدام زیبا را به بهترین نحو ممکن برای شما عزیزان انجام دهند. و از برترین گل های رز هلندی در باکس های لوکس و سبد های گل زیبا استفاده نمایند.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x