گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

ارسال گل به خارج از کشور: هدیه دادن گل بدون مرز

ارسال گل به خارج

کادوباکس در راستای گسترش خدماتش به ایرانیان عزیز سراسر دنیا ، بعد از ارائه سرویس ارسال گل به ایران که خدمتی برای هموطنان خارج از کشور می باشد، تصمیم به راه اندازی خدمت جدید یعنی ارسال گل به خارج از کشور گرفت تا شما هم بتوانید عزیزانتان را در هر نقطه جهان که هستند سورپرایز کنید!

ارسال گل به خارج از کشور

گل‌ها یکی از زیباترین و بهترین هدیه‌های موجود بر روی زمین هستند. در حالت کلی شما نیاز به مناسبت خاصی برای فرستادن گل به عزیزانتان ندارید و می‌توانید هر چند وقت یک بار این ‌کار را بدون مناسبت انجام دهید، ولی در مناسباتی چون روز ولنتاین، روز مادر، روز پدر، تولد و سالگرد و یا روزهای خاص دیگر استفاده از گل به عنوان هدیه رواج بیشتری می‌یابد. گل‌ها از زمان‌های گذشته نمادی از عشق و توجه بوده‌اند. وقتی از عزیزانتان فرسنگ‌ها دور هستید و مرزهای جغرافیایی شما را از هم جدا کرده‌ است، می‌توانید با ارسال گل به خارج از کشور نشان دهید که به یادشان هستید و آن‌ها همواره در قلب شما خواهند بود. با اینکه برخی می‌گویند گل‌ها عمر کوتاهی دارند و زود خشک می‌شوند، باز هم نمی‌توان نقش گل را در زندگی نادیده گرفت، زیرا همه‌ی افراد کم و بیش برای ابراز احساسات درونی خود، از گل‌ها به نحوی استفاده می‌کنند.

گل‌ها یکی از ساده‌ترین و به صرفه‌ترین روش‌های افزودن زیبایی و شادی به زندگی شما هستند، و فرقی نمی‌کند که آیا گل را برای خودتان خریداری می‌کنید یا برای اشخاص مورد علاقه‌تان! شما باید در زندگی آن ‌قدر خوش شانس باشید که هدیه دادن و هدیه گرفتن گل بخش بزرگی از زندگی‌تان بشود. اگر برای ارسال گل به خارج از کشور یا داخل کشور دنبال بهانه هستید تا به این طریق عزیزانتان را خوشحال کنید، در ادامه به ۸ دلیل از بهترین دلیل‌های ارسال گل اشاره می‌کنیم و در انتها به روش‌هایی ارسال گل به خارج از کشور می‌پردازیم:

۱. ارسال گل به خارج از کشور برای ابراز عشق

فرقی نمی‌کند که برای چه کسی گل می‌فرستید، همسر، پدر، مادر و یا یک دوست! در هر صورت جزو بهترین و کامل‌ترین هدیه‌ها برای ابراز عشق محسوب می‌شود. گل‌ها برای همه‌ی افراد مورد علاقه‌تان در زندگی کابرد دارند، نه تنها معشوق و همسرتان! فرستادن گل یک روش عالی برای بیان این است که شما آن فرد را دوست دارید و باور دارید او در زندگی شما اهمیت ویژه‌ای دارد.

۲. برای نشاندن لبخند روی لب‌های کسی که در خارج از کشور زندگی می کند

اگر متوجه شده‌اید که مدتی است شریک زندگی‌تان غمگین است و احساس تنهایی می‌کند، یا پدر شما بخاطر فشار کاری در دفترش استرس زده شده است، بلافاصله گل‌هایی را برای ارسال به آن‌ها آماده کنید. گل همه را سر ذوق می‌آورد و افراد مورد علاقه‌ی شما نمی‌توانند با دیدن گل لبخند نزنند. شکوفه‌های زیبا با رایحه‌ای دلچسب می‌تواند خلق و خوی افراد را تغییر دهد و باعث شود احساس خیلی خیلی بهتری داشته باشند.

۳. برای معذرت خواهی

اگر با کسی که دوستش دارید جر و بحث یا دعوایی داشته‌اید و معذرت خواهی کردن از او واقعا دشوار به نظر می‌رسد، برای او گل بفرستید. اگر با کسی مدت‌ها پیش دعوا کرده‌اید و دیگر با او صحبت نمی‌کنید، و او در خارج از کشور زندگی می‌کند، بهترین راه برای تجدید دوستی‌هایتان ارسال گل به خارج از کشور است، زیرا هر بار معذرت خواهی با استفاده از کلمات دشوار خواهد بود، حتی اگر بدانید که هر بار هم تقصیر شما بوده است. فرستادن گل می‌تواند بسیار راحت‌تر نشانی از ابراز پشیمانی و معذرت خواهی شما باشد. این کار سبب می‌شود درهای بسته در روابط شما دوباره باز شود و بتوانید دوباره مثل قبل با هم در ارتباط باشید.

۴. برای ابراز هم‌دردی با عزیزانی که در ایران نیستند

لحظه‌هایی در زندگی وجود دارد که شما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی بیان کنید. وقتی که اتفاق بدی مثل مرگ یا حوادث ناگوار دیگری رخ داده و یا فردی به شما نزدیک است از بیماری دردناکی رنج می‌برد، یا هر چیزی که باعث می‌شود افراد اطراف شما احساس بسیار بدی داشته باشند و شما هم از این حس بد بی‌بهره نیستید، می‌توانید برای ابراز همدردی با آن‌ها گل برایشان گل بفرستید. به خصوص اگر این عزیزان خارج ایران زندگی می‌کنند، به ابراز همدردی شما در غربت بیشتر نیاز خواهند داشت. پس با ارسال گل به خارج از کشور با تزئینات و بسته بندی مناسب با این شرایط و حال و احوال، همدردی ویژه‌ی خود را به آن‌ها ابراز کنید.

۵. برای ابراز محبت و مهربانی با ارسال گل به خارج از کشور

همه‌ی ما عاشقانه می‌خواهیم که جهان مهربان باشد تا همه بتوانیم بدون هیچ مرز جغرافیایی یا مرز‌های خود ساخته‌ی دیگر در کنار هم تا ابد زندگی زیباتری را تجربه کنیم. برای ارسال این پیام مهربانی به دوستان یا اعضای خانواده‌تان که اکنون در کنارتان نیستند و در جای دیگری زندگی می‌کنند، طی کارهایی نه چندان پیچیده، اقدامات ارسال گل به خارج از کشور را فراهم کنید. چهره‌ی آن‌ها را هنگام دریافت گل‌ها تصور کنید که چه احساس خوبی هنگام دریافت هدیه خواهند داشت. این کار شما بسیار شگفت انگیز خواهد بود. اینطور نیست؟

۶. برای جشن گرفتن

آیا تولد دوستتان پیش رو است؟ و یا ممکن است فرد عزیزی در خانواده‌تان به تازگی نامزد کرده‌ است، یا سالگرد ازدواج پدر و مادرتان همین نزدیکی‌ها است؟ در هر یک از این شرایط گل یکی از بهترین هدایا برای همه‌ی انواع جشن‌ها خواهد بود. این گل‌های زیبا و خوش بو راهی فوق‌العاده برای جشن گرفتن اتفاقات مهم زندگی ما هستند.

۷. برای انتقال احساسات مثبت به کسی

گاهی اوقات کلمات نمی‌توانند همه چیز را بگویند، در حالی که گل‌ها می‌توانند بدون هیچ حرفی در زندگی افراد گرما و آسایش ایجاد کنند. با ارسال گل به خارج از کشور برای عزیزانتان که آن‌جا زندگی می‌کنند، می‌توانید به عزیزی که هم اکنون به نوعی حمایت احساسی و عاطفی نیاز دارد، روحیه‌ی او را افزایش دهید و احساسات مثبت را در زندگی او افزایش دهید.

۸. برای تحت تاثیر قرار دادن کسی

اگر به کسی عشقی پنهانی دارید و نمی‌دانید که چطور باید آن را ابراز کنید، یکی از بهترین را‌ه‌ها خرید گل رز جاودان ، همراه با یادداشتی است که او را تحت تاثیر قرار دهد. فرستادن گل باعث می‌شود به اصطلاح یخ شما آب شود و گرمای عشق شما به معشوق‌تان انتقال پیدا کند. می‌توانید با ارسال گل به او بگو که چقدر زیباست و او را به یک قهوه دعوت کنید. این کار اعتماد او را به شما جلب خواهد کرد!

با توجه به موارد ذکر شده بهترین و مناسب‌ترین گل‌ها برای ارسال به افراد مورد علاقه‌تان می‌توانند گل‌های رز زیبایی باشند که با ترتیبی خاص و شیک و زیبا در کنار یکدیگر در یک باکس شیک قرار گرفته‌اند. برای ارسال این گل‌ها به خارج از کشور روش‌هایی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

روش‌های ارسال گل به خارج از کشور

اگر به هر دلیلی می‌خواهید برای عزیزانتان در خارج از کشور گل ارسال کنید و به دنبال روش‌هایی برای ارسال گل هستید می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • سفارش و ارسال گل با استفاده از سایت‌های ارسال گل همان کشور

شما با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید به راحتی گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. مشکلی که در این روش بوجود بیاید، این است که به احتمال زیاد شما کارت اعتباری معتبری برای پرداخت هزینه ندارید.

  • کمک گرفتن از دوست یا اعضای خانواده‌ی ساکن آن کشور برای خرید گل

اگر دوست یا اعضای خانواده‌ی دیگری دارید که در آن کشور زندگی می‌کند، می‌توانید از او درخواست کنید که به جای شما گل را تهیه و ارسال کند. اگر یکی از نزدیکانتان کارت اعتباری معتبر برای پرداخت‌های بین‌المللی نیز دارد می‌توانید از او بخواهید که با کارت خود هزینه را پرداخت کند.

  • سفارش و ارسال گل با استفاده از کادو باکس

با توجه به روش‌های بالا، سفارش و ارسال گل به خارج از کشور با استفاده از سایت کادو باکس راحت‌ترین و بی‌دردسرترین روش به نظر می‌سد. علاوه بر وقت کمی که صرف انجام این کار خواهید کرد، باکس گل هدیه‌تان را نیز به سلیقه‌ی خود انتخاب می‌کنید و پرداخت هزینه‌ی آن نیز بسیار آسان‌تر از دو روش قبلی خواهد بود. علاوه بر پروسه‌ی سفارش و ارسال بسیار مناسب، شما می‌توانید مطمئن باشید که زیباترین و به روزترین مدل باکس‌های گل رز را سفارش داده‌اید و طرف مقابل شما با دیدن آن بسیار شگفت زده خواهد شد.

برای خرید باکس گل رز مورد علاقه‌تان و ارسال آن به عزیزانتان لطفا به تلگرام 09120510107 پیام دهید.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x