گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

هدیه دادن به خانوم ها

هدیه برای زن ها ( همسر ، مادر ، دوست دختر )

هدیه دادن به بانوان

در زندگی هر فردی اشخاصی وجود دارند که فراموش نشدنی اند و برای او مایه ی دلگرمی و ذوق زندگی هستند. برای آقایان بانوانی مثل مادر خواهر و همسر از این دسته اشخاص هستند. به طور معمول آقایان برای قدر دانی از حضور و زحمات بانوان و یا برای تبریک گفتن مناسبت های خاص مثل روز تولد روز سالگرد ازدواج روز ولنتاین روز مادر روز دختر و … هدیه هایی را به خانوم ها تقدیم می کنند که بر همه عیان است که گرفتن هدیه برای خانوم ها از سمت شخص مورد علاقه تا چه اندازه برای آن ها لذت بخش و عاشقانه است .

البته قابل ذکر است که دادن هدیه در روز های بی مناسبت و صرفا جهت تشکر از همراهی بانوان و ابراز محبت روزانه خانوم ها را بسیار خوشحال تر می کند و لذت احساس مورد توجه و علاقه قرار گرفتن از سوی خود را به آنان تقدیم می کنید.

انتخاب نوع هدیه برای خانوم ها کار چندان مشکلی نیست چرا که تنوع لوازم مورد نیاز خانوم ها نسبت به آقایان بیش تر است و مردان به راحتی می توانند هدیه ای را برای جلب رضایت و خشنودی خانوم ها پیدا کنند اما با وجود شرایط اقتصادی فعلی ممکن است برخی افراد توانایی تهیه کردن بعضی از هدیه های گران قیمت را نداشته باشند و در انتخاب و خرید کردن هدیه با مشکل مواجه بشوند.

ما به این دسته از آقایان مژده می دهیم که بانوان طبق روحیه ی لطیف و شاعرانه ای که دارند پذیرای هر گونه هدیه ای هر چند کوچک و ساده هستند و باعث افزایش حس اشتیاق و محبت آن ها به شما و زندگی تان می شود. راه های دادن هدیه ی ساده و عاشقانه بسیار است و همه ی آن ها باعث انتقال احساس علاقه و عشق به زن ها می تواند باشد از جمله ی این راه ها می تواند دادن یک نامه ی عاشقانه یا سرودن شعر یا خرید کتاب شعر یا … باشد که کم ترین هزینه ها را در بر می گیرد.

اما ما به شما همراهان عزیز کادو باکس، هدیه دادن گل را پیشنهاد می کنیم که هم قیمت مناسب دارد و هم یک روش عالی برای منتقل کردن احساس عشق است و بسیار مورد پسند خانوم ها می باشد. از بین تمامی گل ها، گل رز دارای علاقه مندان بیش تری بوده چرا که این گل سمبل عشق در بین الملل شناخته شده است و مطابقت فراوان با روحیه ی زن ها و دختر ها دارد و باعث بر انگیخته شدن احساسات عاشقانه در آن ها می شود.

گل رز نماد چیست

به طور کلی دریافت هدیه باعث ایجاد حس خوب و مثبت در افراد می شود. خانم ها از دریافت گل به عنوان هدیه بسیار لذت می برند اما آقایان در این باره لذت کم تری را حس می کنند.

هر کدام از گل ها به عنوان یک نماد خاص هستند برای مثال گل لاله نماد شهید گل ارکیده نماد پول پرستی و طمع گل زنبق نماد بی گناهی پاکی و نیز گل رز نماد عشق و احساس است که هدیه دادن آن یک راه ابراز احساس و علاقه محسوب می شود.

چون خانم ها از نظر احساسی قوی تر هستند مرد ها می توانند با هدیه دادن این گل به رمانتیک ترین شکل ممکن حس و عشق خود را منتقل کنند و دل خانم ها را به دست بیاورند.

چند وقت پیش مقاله ای در زمینه معانی گل ها  نوشته ایم که پیشنهاد می کنم مطالعه فرمایید.

چرا گل رز هدیه بدهیم؟

دریافت هر گونه هدیه چه بزرگ و گران قیمت و چه کوچک و ارزان بسیار دلچسب است و به قول معروف هر چه از دوست آید خوش آید. اما گاه دریافت برخی هدیه های کوچک که علاقه ی طرف هدیه دهنده را به خوبی ابراز می کنند بسیار خوشایند هدیه گیرنده است

هدیه برای خانم ها

یکی از این روش ها هدیه دادن باکس گل است. البته بهتر است در انتخاب گل دقت کرد زیرا همان طور که ذکر شد هر گل یک سمبل خاص است و باید در هدیه دادن آن ها دقت بشود به همین جهت هدیه دادن گل رز که سمبل عشق است احساس فوق العاده ای را در دو طرف ایجاد می کند.

این گل بسیار مورد علاقه ی خانم هاست و به کرات شاهد علاقه و نگه داری خانم ها از این نوع گل ها بوده ایم.

گل رز گل پرطرفدار در بین خانوم ها

همه ی انواع گل ها مورد علاقه ی خانم ها است. اما آمار سفارش آنلاین گل نشان می دهد که گل رز بیشترین طرفدار را دارد. این موضوع نشان دهنده ی علاقه ی وافر بانوان به این نوع گل است. آقایان اگر قصد دلجویی و به دست آوردن دل همسرانشان را دارند مطمئن باشند که هدیه دادن گل رز به شدت پاسخ گو است و از بهترین روش های ابراز محبت و عشق است.

گل رز دارای تنوع در رنگ است که همه ی آن بسیار زیبا و چشم نواز هستند. این گل ها به رنگ های سفید قرمز صورتی آبی سبز زرد و سیاه دیده می شوند. گاه گل های رز را برای جلوه ی بیش تر به صورت رنگارنگ در می آورند. گل رز را می توان به صورت شاخه ای هدیه داد اما اگر درصدد هدیه دادن آن به شکل شیک و لاکچری هستید می توانید از باکس ها استفاده بکنید.

با قرار دادن شاخه های گل رز درون باکس های شیک مکعبی گرد یا مکعبی مربع و مکعبی مستطیلی و یا دیگر اشکال می توان یک جعبه ی بسیار زیبا و باکلاس را هدیه کنید. می توان در کنار گل های رز از گل های ریز و گلبرگ ها هم درون جعبه استفاده کرد تا زیبایی آن دو چندان بشود.

اگر درصدد یک سوپرایز فوق العاده برای شخص مورد نظرتان هستید می توانید با ترکیب گل های رز (رنگ آن متناسب با سلیقه طرف انتخاب بشود) و باکس ساده و شیک و فرستادن آن به منزل یا محل کارش او را شگفت زده کنید و یک خاطره ی هیجان انگیز و یک تصویر رمانتیک را در ذهن اش حک کنید.

این باکس گل ها به لحاظ ایجاد احساس صمیمیت و همدلی افزون تر بین افراد است که باعث انتقال امواج احساسات عشق بین مردم می شود.

قیمت باکس گل رز

گل رز در برابر زیبایی چشم گیر و پیام قشنگی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و ترکیب کردن آن با یک باکس ساده و زیبا یک هدیه ی مجلل برای تقدیم کردن به شخص مورد نظرتان به حساب می آید.

به طور کلی قیمت خرید باکس گل رز هم به تاریخ سفارش گل ها و هم به تعداد شاخه های گل رز و هم به باکس مورد نظر بستگی دارد. و همان طور که مشخص است تعداد شاخه های گل رز هر چه بیش تر باشد قیمت بالا تر است و هم چنین باکس ها از نظر حجم و سایز و طراحی و نیز تزئینات کار شده روی آن بسیار متنوع اند که باعث تفاوت در میزان قیمت آن ها می شود.

البته قابل ذکر است که گل رز ها خود نیز دارای تنوع اند که قیمت هر کدام از آن ها با دیگری مقداری فرق دارد برای مثال مدت ماندگاری گل رز جاودان نسبت به گل رز های دیگر مثل رز هلندی بیش تر است به همین جهت قیمت خرید رز جاودان بالا تر است.

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x