گلفروشی کادو باکس

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

ارسال سفارش از

تهران

پاسخگویی 24 ساعته

ارسال به تهران و سراسر ایران

باکس گل ولنتاین: بهترین کادوی ولنتاین !

باکس گل ولنتاین

اگر برای دیدن مدل های باکس گل ولنتاین 2022 عجله دارید؛ می توانید مستقیما به صفحه خرید رز جاودان بروید. 

اما برای شما که وقت کافی دارید، بریم سر اصل مطلب: 

یکی از مناسبت های که زوج های عاشق به آن توجه ویژه ای دارند و معمولا برای آن برنامه ی خاصی دارند روز ولنتاین است. کادوی ولنتاین ، مهمترین سمبل و نماد روز عشاق است. ولنتاین جشنواره عشق است و عشاق در این روز با خریدن هدایایی مثل؛ باکس گل رز ، شکلات، عروسک، دسته گل رز، کارت تبریک ولنتاین ، باکس گل و شکلات ولنتاین به یکدیگر عشق خود را نشان می‌دهند. حتی خیلی ها همه آن ها را کنار هم در یک باکس گل ولنتاین قرار می دهند، که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد.

رز جاودان پالادیوم پیشنهاد ویژه باکس گل ولنتاین

برای ولنتاین 1400 محصولات جدید را آماده کرده ایم. رنگ های مختلف رز جاودان برند رزامور را برای شما آماده کرده ایم. لطفا برای مشاهده قیمت و خرید رز جاودان به لینک زیر مراجعه کنید :

کاتالوگ قیمت رز جاودان کادوباکس ولنتاین

گل ولنتاین

چند نکته مهم برای خرید کادوی ولنتاین 2022

  1. اگر قصد خرید کادوی ولنتاین را دارید، حتما از چند هفته قبل اقدام نمایید. متاسفانه در ایران بر خلاف تمام دنیا، قیمت گل و هدایای ولنتاین به شدت افزایش پیدا می کند. اینن در حالی است که در کشور های دیگر برای این مناسبت آفرها و تخفیف های عجیب غریبی دارند!
  2. هدیه ثابت ولنتاین در تمام دنیا معمولا گل رز است. به عبارتی گل پایه ثابت این روز می باشد. شما هر هدیه ای بخرید بدون گل انگار یه چیزیش کمه ! اما هوشمند باشید! در این روز با شکوه قیمت رز هلندی به شدت افزایش پیدا می کند! متاسفانه پخش کننده های اصلی گل از چند هفته قبل گل هایشان را در سردخانه نگهداری می کنند و سپس با قیمت های عجیب و غریب در روز ولنتاین ارائه می کنند. برای مثال قیمت هر شاخه رز هلندی به 20 هزار تومان و یا بالاتر می رسد. به همین دلیل توصیه ما به شما به جای باکس گل رز هلندی، خرید رز جاودان می باشد. این گل های طبیعی هم ماندگار هستند و هم بسیار خاص و متفاوت می باشد. اگر نمی دانید رز جاودان چیست اینجا کلیک کنید.
  3. اگر چند سال است که در کنار عشق زندگیتان می باشید و ولنتاین های مختلفی را گذرانده اید، سعی کنید امسال کمی متفاوت باشید. چه در نوع کادو و هدیه و چه در نوع ارئه آن! لطفا کمی خلاقیت به خرج دهید و این کار را برای روز آخر یعنی 14 فوریه نگذارید!

فلسفه به وجود آمدن ولنتاین ( Valentine’s Day )

زمانی روم تحت سلطه پادشاهی جنگجو، به نام كلادسیوس بود ، دوست داشت سربازان برای حضور در سپاه جنگی اش داوطلب شوند؛ ولی مردها نمیخواستند بجگند، كلادسیوس این كمبود سرباز داوطلب را ناشی از سستی مردها در ترك عشق می دانست، پس همه نامزدی ها و ازدواج ها ملغی اعلام كرد.

ولنتاین كه در آن زمان یك كشیش بود ، با او به مبارزه برخاست و به همراه ماریوس مقدس عزم خود را جزم كردند تا زوج های جوان را به طور سری به عقد هم درآورند. پس از با خبر شدنِ پادشاه از این قضیه برای سر والنتین مقدس جایزه تعیین شد و او زندانی شد. وقتی در زندان بود بسیاری از كسانی كه او آنها را به عقد هم در آورده بود به دیدنش رفتند. آنها گل ها و نامه های محبت آمیز خود را از بالای دیوار زندان پرتاب می کردند.

تا اینکه سرانجام در فوریه سال 269 قبل از میلاد به قتل رسید . یكی از ملاقات كنندگان او دختر زندانبان بود، روزها به دیدارش می آمد و چند ساعتی با هم صحبت میكردند روزی كه قرار بود والنتاین كشته شود نامه ای برای تشكر از دختر زندانبان نوشت كه با جمله “Love from your valentine” خاتمه یافت. اگر می خواهید درباره ولنتاین بیشتر بدانید به این مقاله از ویکی پدیا مراجعه کنید.

نماد های معمول روز ولنتاین

گل رز : گل سرخ شهبانو گلها ست. نماد جنگ و صلح، عشق و گذشت. گل رز یکی از مشهورترین و محبوب ترین گلها ست که طیف رنگی وسیعی را شامل میشود . که با توجه به رنگ معنا های متفاوتی را به خود میگیرد.

قلب ساده و یا تیر خورده: از آنجـایـی کـه قـلب مرکز احساسات عمیق،اصیل و پر شور است. قلب تیر خورده آسیب پذیری عشق را نشان میدهد. هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرد میشود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز می باشد.

کیوپید(CUPID) :کـه به شـکل یک کودک برهنه، فربه و بالدار ترسیم میگردد. این کودک شیطان با لبخندی موذیانه تـیـر و کمان نیز با خود حمل میکند. چنانچه یکی از تیرهای این کودک به قلب فردی اصابت کند وی فورا عاشق می شود.

روبان قرمز: این رسم به زمانهای قدیم بازمیگردد که شوالیه ها هنـگـامیکه عـازم جنـگ بودند نوار یا روسری از معشوقه خود دریافت کرده و آن را به یادگار با خود میبردند.

هدایایی که میتوانید در این روز خاص به عشق خود تقدیم کنید؛ جعبه گل رز ، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عطر های ویژه ولنتاین , عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و یا هدیه کوچک است.

مهمترین هدیه ولنتاین : گل رز !

سفارش باکس گل ولنتاین

دسته گل رز و یا باکس گل رز، از مهمترین ، مرسوم ترین و جذاب ترین  هدایایی است که میتوانیم عشق را با آن ابراز کنیم و موج خوش حالی و احساس و صمیمیت را در وجود محبوب خود ببینیم. پس بهتر است که در انتخاب رنگ گل رز و نحوه ارائه آن به محبوبمان دقت کنیم.

شاید یکی از دغدغه های شما انتخاب دسته گل رز برای نشان دادن علاقه تان به طرف مقابلتان باشد؟ نگران نباشید ما به شما کمک میکنیم.مهمترین نکته این است که دریافت کننده گل رز  با مشاهده آن متوجه نیت قلبی ما  از آن گل اهدایی بشود.

انتخاب رنگ گل اولین نکته ای است که باید به آن توجه بشود. رنگ های مرسوم در روز ولنتاین قرمز، سفید و صورتی است.

باکس گل ولنتاین همراه با رز قرمز

نماد عشق است ، احساس واقعی عشق و علاقه و اشتیاق را نشان میدهد و در بیان تحسین ،احترام و وفاداری کاربرد دارد.

باکس گل رز قرمز(عشق)

گل رز سفید: نماد پاکی است ،خلوص نیت ،معصومیت و پاکدامنی را نشان میدهد.

باکس گل رز سفید(پاکی)

گل رز صورتی: نماد تشکر است، برای اظهار احساسات ملایم به کار میرود ، شکوفه کمرنگ آن نشانه لطافت و معصومیت و شکوفه پر رنگ آن سپاسگزاری و قدردانی قلبی را نشان میدهد.

باکس گل رز صورتی(تشکر)

البته پیشنهاد ما استفاده از ترکیب رنگهاست که هم مفاهیم بیشتری را در بر بگیرد و هم منحصر به فرد تر بشود.

عشق پاک

 دومین نکته هدیه دادن گل رز، تعداد گل است که باید به آن توجه بشود.

تعداد شاخه گل های رز در یک دسته معانی مختلفی دارد:

  • ۱ شاخه رز: یک احساس عاشقانه فقط برای تو
  • ۳ شاخه رز: دوستت دارم
  • ۵ شاخه رز: بی نهایت دوستت دارم
  • ۱۲ شاخه رز: عشق ما به یک عشق دو طرفه تبدیل شده است
  • ۳۶ شاخه رز: احساس وابستگی رمانتیک
  • ۹۹ شاخه رز: عشق من برای تو جاودانه و تا ابد می باشد
  • ۳۶۵ شاخه رز: هر روز سال به تو می اندیشم و دوستت دارم.

البته شما میتوانید از اعدادی که برای شما و محبوبتان خاص است استفاده کنید، مثلا عدد ابجد اسم محبوبتان، عدد روز تولد، روز آشنایی و … .

نحوه ارائه هدیه و گل ولنتاین:

سومین نکته ، توجه به نحوه ارائه گل رز است، استفاده از باکس گل ولنتاین یکی از بهترین و لوکس ترین راه های ارائه گل رز به محبوب تان است. باکس گل ولنتاین علاوه بر این که از لطافت گل در طی حمل و نقل محافظت میکند تا آسیب نبینند، به آن جلوه خیلی زیبایی می بخشد.

جعبه های گل دارای مدل های متنوعی هستند که هر کدام حرفی برای گفتن دارند مثلا استفاده از جعبه های شفاف علاوه بر این که خیلی شیک و مینی مال است ، میتواند گویای شفافیت احساس و علاقه شما باشد همچنین این باکس ها زیبایی گل رز را به رخ بیننده میکشند.

استفاده از یک جعبه چوبی حس نوستالژی را القا کرده و زنده بودن و عمق رابطه را می‌رساند. به طور کلی چون چوب از یک گیاه زنده است همیشه حس طراوت و زندگی را با خود به همراه می‌آورد.

خلاقیت در چیدمان گل و کادو

همانطور که در مقاله سورپرایز همسر عرض کردم، سورپرایز کردن به خلاقیت نیاز دارد. شما میتوانید با چیدمان گل در باکس گل ولنتاین به سلیقه خودتان ، آن باکس گل ولنتاین را برای محبوبتان منحصر به فرد کنید.

میتوانید با ترکیب دو رنگ باکس خود را متفاوت تر کنید مثلا: باکس گل ولنتاین رز قرمزی که یکی از گل های آن به رنگ سفید است و مفهوم گسترده تری را بیان میکند.

اما چیزی که حتما باید به آن توجه کنید دست نوشته است؛ حتما همراه باکس گل ولنتاین خودتون یک نوشته در قالب نامه یا نوشته پشت یک عکس خاص یا کارت تبریک ولنتاین به محبوبتون تقدیم کنید تا تاثیر این حرکت چند برابر شود.

اگر شما قصد خرید باکس گل ولنتاین را دارید، می‌توانید از محصولات ما دیدن کنید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن باکس گل ولنتاین خود را دریافت کنید.

قبل از هرچیز به اینستاگرام کادوباکس یک سر بزنید و سپس سوالات خود را از طریق واتس اپ و یا تلگرام 09120510107 با ما درمیان بگذارید.

ارسال باکس گل ولنتاین به ایران

اگر شما در خارج از کشور زندگی می کنید و قصد ارسال گل به ایران را دارید کنید. هیچ نگران نباشید. ما برای افرادی که در  “long distance relationship” هستند، شرایطی ایجاد کرده ایم تا بتوانند از راه دور به هم عشق بورزند. با این کار می توانید عشق خود را از راه دور سورپرایز نمایید. درسته که از هم دور هستید، ولی مطمئن باشید این ملنتاین یکی از خاطره انگیزترین ولنتاین های زندگیتان خواهد شد.

کافی است با تیم ما در ارتباط باشید و کادو و گل مورد نظرتان را به آن ها بگویید. در ضمن نگران پرداخت آن نباشید. چون ما انواع سیستم های پرداخت از جمله paypal را قبول می کنیم.

باکس گل ولنتاین برای پسر

باکس گل رز قرمز جاودان ولنتاین

یکی از بهترین مدل های باکس گل ولنتاین برای پسر؛ رز جاودان پالادیوم قرمز می باشد. این مدل از بهترین برند رز جاودان به همراه یک باکس لوکس و باکیفیت تشکیل شده است. این مدل کلاسیک در عمل یک جعبه کادو با گل طبیعی می باشد که تا مدت ها عمر می کند و خاطره روز ولنتاین را زنده نگه می دارد.

ولنتاین باکس گل لاکچری !

اگر واقعا به دنبال باکس گل لاکچری برای ولنتاین 1400 هستید و از طرف دیگر خیلی قیمت محصول برایتان مهم نیست؛ بدون شک هیچ گزینه ای نمی تواند با خرید رز جاودان رودیوم رقابت کند. این مدل شگفت انگیز است و هر کسی با دیدنش شگفت زده می شود. یکی از جذاب ترین لحظات زمانی است که گیرنده این گل متوجه می شود که این تعداد شاخه گل رز، چند سال عمر می کنند!

در نهایت …

فراموش نکنیم که هدف از باکس گل ولنتاین و هیجان پیدا کردن هدیه مناسب؛ عشق ورزیدن به یکدیگر است. هر کسی به سبک خودش این عشق رو بیان می کند! یکی با خرید یک شاخه گل رز و یکی با خرید یک باکس بزرگ رز جاودان! فرقی نمی کند؛ مهم این است که روز ولنتاین را در کنار هم جشن بگیریم و لحضات شادی را برای هم رقم بزنیم. معمولا در شب ولنتاین همه جا ترافیک است. کسانی که قصد دارند به رستوران یا کافی شاپ بروند، بدانند که اکثر رستوران ها و کافی شاپ ها از قبل رزرو شده اند. به همین دلیل بهتر است کمی زودتر اقدام کنید که بتوانید ریلکس باشید و از این شب زیبا که مخصوص عشاق است، لذت ببرید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
18 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترانه
ترانه
4 سال قبل

سلام . ببخشید شما واسه کادو ولنتاین برای پسر چی پیشنهاد می دید؟ 250 تومن کل بودجم هست

افسانه
افسانه
4 سال قبل

سلام، گل ولنتاین جدید چی دارین؟ و اینکه اگر الان سفارش بدم، روز ولنتاین ارسال می کنید؟

گلی
گلی
4 سال قبل

ببخشید قیمت باکس گل در ولنتاین افزایش پیدا می کنه؟ و آیا در جشن سپندارمذگان هم شرایط مثل ولنتاین هست؟

مریم
مریم
3 سال قبل

سلام بر شما . بخشید اگر از الان برای ولنتاین رز جاودان خریداری کنم خراب نمی شه؟ به این دلیل عرض می کنم چون شاید قیمت ها در آن زمان تغییر کند و می خواستم زودتر خریداری کنم. ممنون می شم پاسخ بدید

مریم
مریم
3 سال قبل

سلام ، من بين دو مدل از رزهاي جاودان نمی دونم كدومو انتخاب كنم. يكي مدل بونيتا و يكي هم مدل قلب ! مي شه بگيد كدوم بهتره به نظر شما و اينكه از نظر كيفيت فرق دارند؟

سوال بعدي اينكه اگه براي ولنتاين از الان رز جاودان بخرم ، مي شه روز ولنتاين ارسال كنيد؟ ممنون مي شم جواب بديد

سحر
سحر
2 سال قبل

سلام، شما کانال باکس ولنتاین دارید؟

روزبه
روزبه
2 سال قبل

یک مدل باکس گل رز صورتی ولنتاین در سایتتون دیدم، اما موجود نیست. امکان دارد تا روز ولنتاین مجدد آماده شود؟ ممنون می شم سریع پاسخ بدید

يه عاشق گل رز
يه عاشق گل رز
2 سال قبل

واقعا كاراتون با بقيه فرق داره

يه عاشق گل رز
يه عاشق گل رز
2 سال قبل

به نظرتون باكس گل ولنتاين بهتره از چند روز قبل سفارش داده بشه؟ براي اينكه تازه بمونه

در خبرنامه کادو باکس عضو شوید
با اشتراک در خبرنامه از تخفیف ها و رویداد ها مطلع شوید
مقالات محبوب
preserved rose
رز جاودان

رز جاودان چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

راهنمای جامع باکس گل هدیه
باکس گل هدیه

راهنمای جامع باکس گل هدیه

باکس گل هدیه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به هر فردی بدهید. همه انسان ها زیبایی های طبیعی را دوست دارند. گل

آیا می خواهید عزیزانتان را با باکس گل رز سورپرایز کنید؟

کادو باکس متخصص در زمینه باکس های گل لاکچری در این زمینه به شما کمک می کند
باکس 25 شاخه
18
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x